خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: افتادن در دام غرایض و شهوت، احساس پوچی داشتن، عمل نکردن به دستورات دین، نخواندن نماز از مواردی است که می تواند نشاط را از ما بگیرد و ما را در ادامه زندگی دچار چالش کند.
کد خبر: ۹۵۹۱۳۲۰
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴

جامعه ای که در آن نشاط و شادابی وجود دارد احساس امنیت بیشتری دارد/هدف داشتن در زندگی باعث سعادت و خوشبختی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در نشست بصیرتی کارکنان ستاد سپاه نینوا گفت: جامعه ای که در آن نشاط و شادابی وجود دارد احساس امنیت بیشتری دارد.

وی افزود: اگر به همه وظایف خود در ابعاد مختلف به خوبی عمل کنیم احساس امنیت بیشتری خواهیم داشت و در روحیه ما آنقدر تاثیرگذار است که باعث موفقیت ما در همه امور خواهد شد.

ایمانی تصریح کرد: هر کس برای رسیدن به نشاط یک سبکی دارد. بعضی ها مادی گرا هستند یعنی فقط دنیا را می بینند. اما کسانی هم هستند که همه ابعاد را در نظر دارند یعنی دنیا و عقبی و مادی و معنوی را در نظر دارند. و اسلام بهترین سبک زندگی را برای ما در نظر گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا اظهار داشت: افتادن در دام غرایض و شهوت، احساس پوچی داشتن، عمل نکردن به دستورات دین، نخواندن نماز از مواردی است که می تواند این نشاط را از ما بگیرد و ما را در ادامه زندگی دچار چالش کند.

این مقام مسئول با اشاره به مواردی که باعث نشاط ما خواهد شد عنوان کرد: با یاد خدا به زندگی خود آرامش ببخشیم، یعنی اگر از دین خدا رویگردان شویم نشاط از ما گرفته خواهد شد. پس باید در همه امورات زندگی، خداوند را حاضر و ناظر بدانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید در زندگی خود هدف داشته باشیم و این باعث هدفمندی امورات ما در آینده خواهد شد و هر کس در زندگی هدف و انگیزه داشته باشد در نتیجه به سعادت و خوشبختی خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار