نشست کمیته اطلاع رسانی کنگره ملی شهدای استان با حضور سردار مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح استان و اعضای کمیته در محل صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۵۶۱
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،رئوف مدیرکل صداوسیمای مرکز استان در این نشست، ضمن خیرمقدم خدمت سردار مثنوی جانشین فرماندهی سپاه فتح و مسئولان سایر کمیته‌های حاضر در جلسه به ارائه گزارش و اقدامات کمیته اطلاع رسانی کنگره شهدا پرداخت.

کمیته اطلاع رسانی کنگره ملی شهدای استان با اشاره به عملیات غرور آفرین پهبادی و موشکی سپاه پاسداران به رژیم صهیونسیتی که در پاسخ به حمله به کنسولگری ایران در دمشق رخ داد گفت: در آستانه سالروز تاسیس سپاه پاسداران قرار داریم و این اقدام تلافی جویانه که شب گذشته با حملات موشکی و پهبادی رخ داد باعث شادی مردم و حضور خود جوش آنها در سطح شهر و ابراز خوشحالی آنان شد.

رئوف بیان کرد: این اقدار ایران به برکت جانفشانی شهدای والامقامی است که این کنگره نیز به منظور انتشار سیره و منش آنان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن بزرگواران برگزار می شود.

وی به برنامه‌های صداوسیما اشاره کرد و گفت: برخی از فعالیت های این کمیته در کنار تولید محتوا، انعکاس و پوشش یادواره‌ها در نقاط مختلف استان است.

مدیرکل صدا و سیمای استان با تاکید بر تنوع بخشیدن به برنامه‌ها گفت: با توجه به اصل مخاطب شناسی، باید اجرای برنامه‌های متنوع، فضاسازی مناسب، طراحی بنرهای با کیفیت بالا به منظور پوشش بهتر رسانه‌ای را مد نظر قرار داد.

در ادامه جانشین فرمانده سپاه فتح ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های صدا و سیما و کمیته اطلاع رسانی گفت: عملیات افتخار آمیز شب گذشته با محوریت سپاه و با همکاری همه نیروهای مسلح کشور در راستای منویات مقام معطم رهبری در خصوص تنبیه رژیم صهیونسیتی و وعده صادق صورت گرفت.

سردار مصطفی مثنوی افزود: آنچه باعث قوت قلب و آرامش قلوب می شود، علاوه بر قدرت پهپادی و موشکی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، باور و اعتقادات قلبی و حمایت های مردمی است.

وی با بیان کمیته اطلاع رسانی کنگره ملی شهدای استان یکی از کمیته‌های فعال، میدانی و پیشرو است، گفت: در اجلاسیه‌های پیش رو باید به ظرفیت‌ها توجه بیشتری کرد، اقدامات خوبی در حوزه سرود و نمایش پیش‌بینی شده است که بخشی از آنها در اجلاسیه‌های پیش رو رونمایی خواهد شد. 

سردار مثنوی گفت: در خصوص حضور شخصیت‌ها و مجری و سخنران نیز در قالب کمیته رسانه و ارتباطات مواردی اعلام شده و مدنطر قرار گرفته شد و برنامه‌های مبتکرانه با توجه به ذائقه مردم و زیست بوم استان، با رعایت همه چارچوب‌ها اجرایی می شود.

وی بیان کرد: در ماه‌های محرم و صفر اجلاسیه‌ای برگزار نخواهد شدو تلاش کرده ایم که برنامه ها را در فضای باز و مناطق گردشگری استان اجرایی کنیم و فضای سالن ها و محیط های سربسته کمتر استفاده شود.

مثنوی از پخش ویژه برنامه فصل شیدایی خبر داد و گفت: همچین تمرکز بر فعالیت‌های در حوزه اربعین خواهد بود.

جانشین سپاه فتح با بیان اینکه یکی از درخواست‌هایی که از کمیته رسانه و اطلاع رسانی داریم پوشش زنده همه ۱۷ اجلاسیه در سطح استان است گفت: پخش زیرنویس، تولید و پخش تیز، انتشار پوسترهای اجلاسیه‌ها، پوشش زنده تصویری، حضور میهامان اجلاسیه‌ها در برنامه زنده تلوزیونی در شب قبل از برگزاری اجلاسیه، فعال شدن مجدد برنامه فاخر همسنگر که بازخوردهای خوبی داشت از جمله انتظارت ما از کمیته رسانه و اطلاع رسانی است.

سردار مثنوی افزود: قریب به ۹۰ سوژه در کنگره ملی شهدای استان شناسایی شد که برخی از آنها مغفول مانده است، انتظار می‌رود در حوزه محتوایی توجه بیشتر به آنها شود.

وی با تاکید بر اینکه انتظار داریم روابط عمومی ادارات فعال‌تر باشند گفت: نماینده رسانه‌ها و مطبوعات باید در جلسات حضور پیدا کند تا در جریان فعالیت‌های کمیته‌ها قرار بگیرند.

جانشین سپاه فتح استان بیان کرد: از ظرفیت خطبه‌های نماز جمعه می توان بهترین بهره را برد، همانگونه که تا کنون اینگونه بوده است.

مثنوی افزود: در خصوص اجلاسیه شهدای ارتش که در پیش رو داریم، برای همه‌ ۱۵ نقطه استان که نماز جمعه برگزار می شود در سخنرانی‌های پیش از خطبه‌ها از سخنران‌های مرتبط به شهدای ارتش استفاده خواهیم کرد.

مسئول کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه حدود 20 اجلاسیه برای استقبال از دومین کنگره ملی استان پیش بینی شده است، افزود: تیزر هایی نیز تولید شده که 10 روز قبل از برگزاری هر اجلاسیه تقدیم صدا و سیما خواهد شد.

سرهنگ وحید مثنوی ابراز داشت: با توجه به اینکه اجلاسیه شهدای ارتش استان در شهرستان گچساران را در پیش داریم هفت قسمت مستند از شهدای ارتش تولید شده است.

مثنوی، احصای لیست مهمانان اجلاسیه ها، حضور مسئولان کمیته ها در رادیو و تلویزیون را از دیگر اقدامات در این زمینه برشمرد و گفت: تولید برنامه از پیش برنامه های کنگره ملی شهدا استان و نقش جوانان و رویکردهای مردمی و بانوان نیز باید مد نظر قرار گیرد.

 

آمادگی کمیته‌اطلاع‌ رسانی در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استانآمادگی کمیته‌اطلاع‌ رسانی در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استانآمادگی کمیته‌اطلاع‌ رسانی در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استانآمادگی کمیته‌اطلاع‌ رسانی در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استانآمادگی کمیته‌اطلاع‌ رسانی در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استانآمادگی کمیته‌اطلاع‌ رسانی در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استانآمادگی کمیته‌اطلاع‌ رسانی در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استانآمادگی کمیته‌اطلاع‌ رسانی در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استانآمادگی کمیته‌اطلاع‌ رسانی در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استانآمادگی کمیته‌اطلاع‌ رسانی در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استانآمادگی کمیته‌اطلاع‌ رسانی در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استانآمادگی کمیته‌اطلاع‌ رسانی در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استانآمادگی کمیته‌اطلاع‌ رسانی در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان

 

 

 

ارسال نظرات