سپاه دل انسان‌های آزاده جهان را شاد کرده است

نماینده ولی فقیه در استان مازندران: واکنش سپاه در پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم اشغالگر قدس دل انسان‌های آزاده جهان را شاد کرده است.
کد خبر: ۹۵۹۱۶۱۶
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی دقایق پیش در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان مازندران، با اشاره به اقدامات سپاه در پاسخ به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس، اظهار کرد: این اقدام سپاه دل همه انسان‌های آزاده جهان را شاد کرده است.

وی با اشاره به تلاش‌های حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل سابق دادگستری مازندران در مدیریت دادگستری استان، تصریح کرد: وی با تمام وجود در استان تلاش کرده که رضایت مندی مردم را جلب کنند و برای پوریانی رئیس کل جدید دادگستری استان توفیقات روز افزودن را نیز خواستاریم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به ورودی زیاد پرونده‌ها در استان ممکن است عامل اصلی برخی از مشکلات است،گفت: وقتی کار زیاد توسط نیروی کار اندک انجام شود زمینه طولانی شدن پرونده‌ها را فراهم کرده و همچنین نسبت به کاهش کیفت هم اثرگذار است.

وی اضافه کرد: در شأن مردم ایران و مردم استان مازندران نیست که زمان رسیدگی به پرونده‌ها طولانی شود که در این زمینه نیاز به اقدامات پیشگیرانه ضروری است،

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار