۶ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های پلدختر رفع شد

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر از رفع شش نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۱۶۷۶
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، روح‌الله شریف‌زاده امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها به عملکرد شاخص راهداری پلدختر در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: با پیگیری‌های مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و تلاش ادارات ستادی و شهرستان، روکش آسفالت ۶۵ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان انجام شده است.

 

وی ادامه داد: از این ۶۵ کیلومتر روکش آسفالت، ۳۰ کیلومتر راه‌های روستایی، ۲۴ کیلومتر راه‌های اصلی و ۱۱ کیلومتر از راه‌های فرعی انجام شده است.

 

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر، بیان کرد: در سال گذشته حذف و اصلاح شش نقطه حادثه‌خیز در محور پلدختر خرم‌آباد شامل پیچ بعد از «جلگه»، پیچ قبل از «مورانی»، پیچ «پران پرویز» و منطقه «گل گل» و محور پلدختر - پل زال شامل تقاطع تالاب‌های «ولیعصر» و تقاطع «کنار بلوط» با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال انجام شد.

 

شریف‌زاده، اضافه کرد: چهار دستگاه پل در محورهای روستایی «برگلان سوخته»، «چولهول»، «بن لار» و «تودار شاکرمی» احداث شد، همچنین هفت‌دستگاه پل در محورهای مواصلاتی این شهرستان مرمت و مورد بازسازی قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات شاخص انجام شده احداث روشنایی نقطه حادثه‌خیز محور پلدختر - پل زال بعد از «پاعلم» و احداث برج نوری نقطه حادثه‌خیز محور پلدختر - خرم‌آباد و پیچ «پران پرویز» است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار