خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شاهرود بر توجه به موضوع فرهنگ در همه ابعاد و فعالیت‌ها در سراسر کشور تاکید کرد و گفت: توقع این است در این سفر ها، حوزه فرهنگ جدی گرفته شود و امیدواریم حوزه فرهنگ در کنار سایر مسائل استراتژیک مانند آب جدی گرفته شود.
کد خبر: ۹۵۹۱۷۸۴
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲

امام جمعه شاهرود بر توجه به حوزه فرهنگ در سفر‌های استانی رئیس جمهور تاکید کردبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در نشست شورای ادارای و هماهنگی و برنامه ریزی سفر ریاست جمهوری به شهرستان شاهرود در تالار ولایت فرمانداری این شهرستان با تبریک به سیلی محکم ملت ایران به رژیم جنایتکار اسرائیل در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه، افزود: امیدواریم این حرکت منجر به تحولات مبارک در منطقه و جبهه مقاومت شود و با توجیه روایات مقدمات توجه جهانی به اسلام و مکتب پیامبر اعظم (ص) و قرائت اهل بیت گردد.
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم این تحولات منشاء تحولات عظیم برای اسلام گردد تا گروه گروه مردم به حق و حقیقت بدون خونریزی بپیوندند و طلیعه‌ای برای پیروزی‌های بیشتر و بیداری جهان و تَنَبُه نقش آفرینان جهان و منطقه باشد.
امام جمعه شاهرود با اشاره به سفر ریاست جمهوری به شهرستان گفت: امیدواریم این سفر مبارک باشد و تشکر از مسؤولان که مقدمات سفر ایشان را به شهرستان فراهم کردند.
وی تصریح کرد: توقع این است در این سفر ها، حوزه فرهنگ جدی گرفته شود، هر چند مشکل کشور اقتصادی است و همه باید توان بگذارید تا شعار سال محقق شود، اما رهبری تاکید بر فرهنگ دارند و امیدواریم حوزه فرهنگ در کنار سایر مسائل استراتژیک مانند آب جدی گرفته شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود اضافه کرد: مسوولان در حوزه مسئولیت خود، حوزه فرهنگ را مظلوم قرار ندهید و در بودجه که کم می‌آورند از حوزه فرهنگ کم نکنند.
وی ادامه داد: توقع است در منظومه کامل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، مسئله فرهنگ عمومی شهرستان دقت شود و سیاست بی فرهنگ جفاست و مناسب جمهوری اسلامی نیست و باید مسائل فرهنگی حاکم باشد و اولویت‌ها رعایت شود.
حجت الاسلام محمدتقی جلائی صلائی امام جمعه شهر رویان نیز در این نشست، سیلی سخت و محکم به چهره رژیم منحوس اسرائیل را تبریک گفت و بر انتقال آب دریای خزر به استان سمنان، انتقال آب سد کالپوش به شهرستان، توجه به آب کشاورزی و جاده‌های شرق استان تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها