خبرهای داغ:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان گفت: استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از طریق ثبت نام آزمون انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۱۸۴۱
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حسن نورانی با اشاره به انتشار دفترچه دومین آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان۷۰ درصد گفت: پس از پیگیری‌های فراوان و تعامل و همکاری برخی از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و بانک‌های دولتی و اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور، ثبت‌نام برای شرکت در دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر از ۱۷ اسفندماه آغاز شد و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

نورانی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir با استفاده از راهنمایی‌های همکاران مطلع استانی مطابق با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای این آزمون ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: افراد مجاز به شرکت در این آزمون به استناد بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه صرفاً فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر می‌باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار