در شهر کاج برگزار شد؛

آیین جشن تکلیف دانش آموزان در شهرستان اردل

آیین جشن تکلیف دانش آموزان مدرسه حضرت رقیه سلام الله علیها شهر کاج شهرستان اردل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۲۱۸۶
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، با تبریک به دانش آموزان گفت: جشن تکلیف فرصت بندگی خداوند را برای دانش آموزان فراهم می کند.

حجت الاسلام عینعلی علی پور، اظهار کرد: بایستی با خداوند عهد ببندیم و از خداوند و امامان معصوم علیهم السلام مدد بجوییم که این پاکی و صداقت که در اول تکلیفشان داریم با رعایت دستورات الهی و فرمایشات معصومین علیهم السلام  تا زمانی که در این دنیا نفس می کشیم را حفظ کنیم .

وی،با اشاره به اقدام افتخار آمیز حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم جعلی اسرائیل، گفت: هر انسان مسلمان و بلکه هر انسان آزاده ای از اقتدار پاسداران عزیز و حمله موشک به  رژیم جعلی اسرائیل  وکودکش اسرائیل احساس خوشحالی و پیروزی می کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت علی اصغر علیه السلام شهر اردل در حاشیه این آیین گفت: تلاوت قرآن، میثاق نامه جشن تکلیف،اهدای جوایز معنوی به دانش آموزان، نواختن زنگ حماسه اقتدار،دلنوشته جشن تکلیف، پذیرایی، نمازجماعت ظهر و عصر و دعای سلامتی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار