خبرهای داغ:
استاندار کرمانشاه با اشاره به پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جعلی اسرائیل گفت: روز ۲۵ فروردین ماه، جهان شاهد رویش یک قدرت الهی نوظهور بود .
کد خبر: ۹۵۹۲۴۹۳
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه ، صحرایی در آیین رژه گرامیداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک این روز افزود: امروز دیرباورترین ناظران اگر با انصاف باشند گواهی خواهند داد که اگر ایران به واسطه تلاش و مجاهدت های شبانه روزی فرزندان خود قوی و مقتدر نبود دشمنی که کنسولگری و سفارت ما را مورد حمله قرار داد هیچ حد و مرزی را برای حمله به شهرهای ما نمی شناخت و ما امروز باید منتظر بمباران های سهمگین آنها در سراسر کشورمان می بودیم، همانند کاری که با عراق و سوریه و یمن شد. وی اضافه کرد: اگر امروزه هیچ قدرتی جسارت حمله به این سرزمین را به خود نمی دهد، چون اینجا خداوند متعال اراده کرده است به واسطه مردم مومن ایران اسلامی قدرتش را به نمایش بگذارد.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: رسانه های جهان استکبار نیز حتی نتوانستند جلوی اراده مستضعفان عالم را بگیرند و به لطف الهی ما امروزه شاهد پیروزی های روزافزون جبهه مقاومت و جهان مستضعفان علیه جبهه استکبار هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نیز در ابتدای این مراسم اظهار کرد: نامگذاری ۲۹ فروردین ماه به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران به نوعی تولد یک ارتش به شمار می رود که یک روز سرنوشت ساز و تاریخی برای ایران اسلامی بود. امیر سلیمان طاهری گفت: اگر ایران اسلامی امروزه توانسته است تمام معادلات سیاسی و نظامی جهان را بهم زند همگی آنها به برکت خون شهدا و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب به دست آمده است.

وی افزود: برخلاف بسیاری از ارتش های جهان که نمونه هایی از جنایات آنها را در غزه مشاهد می کنیم ارتش جمهوری اسلامی ایران پایبند به قوانین و مقررات بین المللی بوده و در راستای دفاع از کلمه الله هرگز ارزش های انسانی را زیرپا نمی گذارد.

امیر طاهری ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام حوادث مختلف در نوک پیکان حرکت کرده و هرجا منافع ملی ایجاب کرده است بلافاصله در صحنه حضور یافته است که نمونه آن زلزله سرپل ذهاب بود که نیروهای ارتش در کمترین زمان ممکن به کمک حادثه دیدگان شتافتند.

ارسال نظرات