طوفان الاقصی و وعده صادق، بیانگر مولفه‌های قدرت در غرب آسیاست

جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام گفت : دو عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق بیانگر مولفه‌های قدرت در غرب آسیا هستند.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۸۳
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام موسی سلیمانی در آیین تکریم و معارفه مسئولان حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه اظهار کرد: دو عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق بیانگر مولفه‌های قدرت در غرب آسیا است که دیواره‌های امنیتی، اطلاعاتی و گنبد آهنین رژیم جعلی صهیونیستی را فروریخت.
وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نگاه فرامنطقه‌ای و آینده‌نگری دارند و تصمیمات معظم له محدود به زمان نیست، لذا هر آنچه از لسان رهبری نظام بیان می‌شود قطعاً در آن آینده دیده شده است.

سلیمانی تصریح کرد: تا ۱۰ سال پیش کمتر کسی فکر می‌کرد انصارالله در یمن، مقاومت اسلامی (حشدالشعبی) در عراق و سال‌ها قبل‌تر حزب‌الله در لبنان قدرتمند شوند و امروز به نقطه‌ای رسیدند که در برابر ابرقدرت‌های جهان قد علم کردند و این بیانگر ساخت قدرت در منطقه غرب آسیا است.

وی به مولفه‌های قدرت در جمهوری اسلامی اشاره کرد و توضیح داد: امید از مهم‌ترین عوامل قدرت است و ملت و کشوری که امیدوار به وعده الهی باشد یقیناً نصرت خداوند متعال آنها را همراهی خواهد کرد.

جانشین حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام از علم و پژوهش به‌عنوان دومین قدرت انقلاب اسلامی یادکرد و گفت: پیشتازی در عرصه علم و پژوهش اقتدار آفرین است، درعین‌حال غرب چند گزینه برای مقابله با توانایی علمی ایران به کار بسته است که در گام نخست جذب نمایندگان را در دستور کار قرار داده و متأسفانه طیفی از نخبگان هم تقاضا دارند در خارج از کشور تحصیل کنند.

وی با بیان اینکه دومین گام در مقابله با حرکت علمی ایران حذف نخبگان است که بارها در کشور با ترورهای کورکورانه خود دانشمندان و نخبگان علمی کشور را به شهادت رسانند، خاطرنشان کرد: اقتدار نظام اسلامی سومین مؤلفه قدرت است و کشوری که بتواند آن را تبدیل به مهارت کند بسیار ارزشمند است، لذا جمهوری اسلامی ایران در کنار تجهیزات و امکانات نظامی توانسته آن را تبدیل به مهارت کند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی نظام باید در ابعاد مختلف آن اعم از فردی، گروهی، و حزبی افزایش دهیم تصریح کرد: اخلاص و معنویت مهم‌ترین مؤلفه قدرت یک کشور است که بدون آن هیچ پیشرفتی حاصل نخواهد شد و نمونه بارز آن را در ۸ سال دفاع مقدس شاهد بودیم.

گفتنی است، در این مراسم طی حکمی از سوی نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا علیه السلام، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی نژاد به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه منصوب و از زحمات ۹ ساله حجت‌الاسلام آرمان، مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در این ناحیه تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار