ذوقی احسن خبر داد

برگزاری اولین اردوی مشترک تمرینی استعداد‌های برتر دو و میدانی لیگ فرماندهان شهید استان همدان

همدان_دبیر هیئت دو و میدانی استان همدان از برگزاری اولین اردوی مشترک تمرینی استعداد‌های برتر دو و میدانی لیگ فرماندهان شهید استان همدان در استادیوم شهدای قدس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۲۸۸۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
برگزاری اولین اردوی مشترک تمرینی استعداد‌های برتر دو و میدانی لیگ فرماندهان شهید استان همدان

سید اصغر ذوقی احسن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: به همت هیئت دو ومیدانی استان و به منظور وحدت رویه و انسجام در تمرینات، استعداد‌های برتر دو ومیدانی استان در یک اردوی مشترک دو روزه در پیست شهدای قدس همدان حضور یافتند.

وی افزود: در این اردوی دو روزه مشترک، ۲۵ دونده نونهال و نوجوان مستعد و برتر از ۵ شهر استان، همدان، نهاوند، کبودراهنگ، ملایر و تویسرکان که در چهار لیگ سردار شهید همدانی، سردار شهید چیت سازیان، سردار شهید شمسی پور و یادواره شهدای قدس در فصول مختلف سال حائز رتبه‌های برتر مسابقات شده بودند شرکت داشتند.

دبیرهیئت دو ومیدانی استان همدان اظهار کرد: دوندگان و مدعوین برتر تحت نظر مربیان مبرز هیئت دو و میدانی استان آقایان مسعود بنوان پرتابی‌ها، سعید سعیدی منش استقامت و نیمه استقامت، سید کاظم اسدی پیاده روی، حسین راشدی سرعت و حامد آقایانی مربی بدنساز به مرور تمرینات اولیه، اصول تغذیه و ریکاوری پرداختند و در ادامه این اردو دوندگان تکنیک‌ها و تاکتیک‌های مواد تخصصی خود را بصورت مجزا از مربیان مربوطه خود فرا گرفتند.

وی ادامه داد: این اردو‌ها با تصمیم هیئت دو ومیدانی استان و شورای استعدادیابی به صورت ممتد هر دو هفته در میان و یا در پایان هر ماه برگزار خواهد شد و دوندگان از امکانات هیئت دو ومیدانی استان اعم از امکانات تمرینی، تغذیه و اسکان به صورت رایگان بهره‌مند خواهند شد و برترین‌های این اردو‌ها برای مسابقات مختلف کشوری گزینش خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار