ذوقی‌احسن:

۵۰ دونده در روستای نقده تویسرکان به یاد شهدای خدمت دویدند

همدان-دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان گفت:۵۰ دونده در روستای نقده شهرستان تویسرکان به یاد شهدای خدمت از گلزار شهدای روستای آران سفلی تا گلزار شهدای روستای نقده را دویدند.
کد خبر: ۹۶۰۹۹۱۶
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰

سید اصغر ذوقی‌احسن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: در آستانه اربعین شهادت شهید جمهور و گرامیداشت نام و یاد شهدای خدمت دوندگان روستای نقده و ۵ روستای همجوار از توابع شهرستان تویسرکان در یک برنامه فرهنگی ورزشی دو استقامت مسیر ۲۴۰۰ متری مسابقه را ازگلزار شهدای آران سفلی تا گلزار شهدای نقده دویدند.

وی افزود: در این مسابقه دوندگانی از روستاهای نقده، دارانی علیا، دارانی سفلی، آریکان، مالیجه و شاه زید در دو گروه سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال حضور داشتند.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان عنوان کرد: این برنامه فرهنگی ورزشی با مشارکت پایگاه‌های نواحی مقاومت بسیج و سپاه تویسرکان، اداره کل ورزش و جوانان تویسرکان  هیئت دو ومیدانی تویسرکان هیئت روستایی و عشایری، خیرین و همکاری دهیاری‌ها انجام شد .

وی تصریح کرد: در مراسم اختتامیه و اهداء جوایز سرهنگ علیپور فرمانده ستاد ناحیه شهید مدنی تویسرکان، حائری رئیس هیئت دو ومیدانی شهرستان و برخی مقامات محلی و اقشار مختلف حضور داشتند.

ذوقی‌احسن با اشاره به نفرات برتر مسابقه گفت: در رده سنی زیر ۱۸ سال اشکان قریشی، رضا سوری و امیرعلی عبدالمالکی به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

وی با بیان اینکه در رده سنی بالای ۱۸ سال نیز امیرمحمد حبیبی‌زاده، امیرمهدی عبدالملکی و حسن عبدالمالکی به ترتیب اول تا سوم شدند، افزود: نفرات برتر این مسابقه به کمیته استعدادیابی هیئت دو ومیدانی استان معرفی خواهند شد.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان عنوان کرد: از نکات برجسته این برنامه علاوه بر اهداء جوایز ویژه و لوح تقدیر به نفرات برتر، اهداء کالاهای فرهنگی به همه شرکت کنندگان حاضر در مسابقه بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار