دوست پرست:

لیگ دو صحرانوردی سردار شهید همدانی امسال شتاب بیشتری می‌گیرد

همدان_رئیس بنیاد سردار همدانی و سرپرست لیگ دو صحرانوردی شهید همدانی گفت: امسال لیگ دو صحرانوردی سردار شهید همدانی در مراحل مختلف آن اعم از استعدادیابی و مسابقات استانی و کشوری شتاب بیشتری می‌گیرد.
کد خبر: ۹۵۹۳۹۸۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
لیگ دو صحرانوردی سردار شهید همدانی امسال شتاب بیشتری می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بهرام دوست‌پرست در جلسه مشترک با مسعود بنوان رئیس و ذوقی احسن دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان ضمن تمجید از عملکرد سال گذشته هیئت دو و میدانی استان همدان در بزرگداشت شهداء و برگزاری مراحل ابتدایی لیگ سردار همدانی، حمایت از استعداد‌های نوجوان و جوان دو ومیدانی را یک تکلیف دانست که موجب سلامت جامعه، تقویت ورزش قهرمانی و موجب صالحات و باقیات می‌شود.

وی افزود: امسال لیگ دو صحرانوردی سردار شهید همدانی در مراحل مختلف آن اعم از استعدادیابی و مسابقات استانی و کشوری شتاب بیشتری می‌گیرد.

رئیس هیئت دو ومیدانی استان همدان نیز گزارشاتی از برگزاری مراحل ابتدایی لیگ صحرانوردی شهید همدانی در سال گذشته و همچنین سیاست‌ها و تجربیات جدید هیئت دو ومیدانی استان در برگزاری موفق این لیگ با همکاری سپاه و بسیج نواحی در سال جاری ارائه کرد.

مسعود بنوان گفت: لیگ دو صحرانوردی شهید همدانی به دلیل زنده نگهداشتن نام و یاد سردار و اسوه جبهه مقاومت و به منظور کشف، تربیت و حضور استعداد‌های برتر دو صحرانوردی استان در میادین مختلف ملی و فراملی توسط هیئت دو ومیدانی استان طراحی و با حمایت بسیج و سپاه استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار