خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در نشست خبری:

هیچکدام از کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی که بسیج کارگران در آنجا حضور دارد و فعال است، به تعطیلی کشیده نشده‌اند

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با بیان اینکه هیچکدام از کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی که بسیج کارگران در آنجا حضور دارد و فعال است، به تعطیلی کشیده نشده‌اند، گفت: یکی از اهداف امسال بسیج کارگران و کارخانجات، این است که تمامی فعالیت‌ها و اقدامات موفقیت‌آمیز سال گذشته را با ظرفیت‌های بیشتری برگزار کنیم.
کد خبر: ۹۵۹۳۱۲۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، دکتر «حمیدرضا اله‌بداشتی» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور صبح امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن هفته کار و کارگر، بیان داشت: برنامه‌های هفته کار و کارگر امسال از روز ۴ اردیبهشت با تجدید میثاق کارگران، کارفرماها، تشکل‌های کارگری و مسئولان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام راحل آغاز خواهد شد.

وی افزود: دیدار جامعه کارگری با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته کار و کارگر خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات با اشاره به پیشبینی برنامه‌های مختلف در هفته کار و کارگر با موضوعات فرهنگی، رفع موانع تولید، گفت: در سال ۱۴۰۳، شهید ابراهیمی به عنوان شهید شاخص جامعه کار و تولید مشخص شده است.

وی با اشاره به پیش بینی برنامه‌هایی در هفته کار و کارگر با حضور جامعه کارگران و کارفرمایان، گفت: تلاش ما این است که از این فرصت پیش آمده برای افزایش تعامل میان کارگران و کارفرمایان، طرح مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیدا کردن راهکار برای حل مشکلات موجود، نهایت بهره را ببریم‌.

اله‌بداشتی در ادامه، از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی بسیج کارگران و کارخانجات با هدف رفع موانع تولید و رفع مشکلات کارگران نیز خبر داد و گفت: میزهای خدمت بسیج کارگران و کارخانجات نیز طی روزهای آینده در دو حوزه رفع موانع تولید و رفع مسائل و مشکلات کارگران برپا خواهند شد.

وی تصریح کرد: بسیج کارگران و کارخانجات کشور به عنوان یک قشر تخصصی دارای به صورت مستمر و هفتگی با تشکل‌های مختلف در ارتباط بوده و ضمن استماع مشکلات و مسائل آنها، تدابیر لازم را برای این مسائل اتخاذ می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های پیشرفتِ بسیج کارگران و کارخانجات در استان‌ها، گفت: این نمایشگاه‌ها یک‌ یا دو بار در طول سال و در مناسبت‌هایی همچون دهه فجر و هفته بسیج برگزار می‌شود.


اله‌بداشتی با بیان اینکه دشمن طی مدت اخیر تمام تلاش خود را کرد که با اِعمال تحریم‌های ظالمانه، چرخه‌های تکنولوژی و تولید را در کشور ما را محدود کند، گفت: به فضل الهی و با تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه و هوشمندانه فعالان عرصه تولید و کارگران کشور عزیزمان، شاهد هستیم که تحریم‌های دشمن در این عرصه ناکام ماند.

وی‌ افزود: بسیج کارگران و کارخانجات کشور طی سالیان گذشته نهایت تلاش خود را در راشتای جلوگیری از تعطیلی و نیمه تعطیل شدن کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی به کار گرفته و در این عرصه، دستاوردهای زیادی به دست آورده است.

اله‌بداشتی با بیان اینکه هیچکدام از کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی که بسیج کارگران در آنجا حضور دارد و فعال است، به تعطیلی کشیده نشده‌اند، گفت: یکی از اهداف امسال بسیج کارگران و کارخانجات، این است که تمامی فعالیت‌ها و اقدامات موفقیت‌آمیز سال گذشته را با ظرفیت‌های بیشتری برگزار کنیم.

وی همچنین از تهیه و‌ توزیع ۸۳۰ جهیزیه به همت بسیج کارگران و ۷۸۰ هزار ساعت شیفت ایثار بسیج کارگران در سال گذشته خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی بسیج کارگران و کارخانجات، در روز درختکاری اخیر (۱۵ اسفند ۱۴۰۳) نزدیک به ۱۰ میلیون نهال کاشتند و در روز اربعین سال گذشته نیز ۸۲ موکب برپا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها