حجت‌الاسلام نقی‌لو تأکید کرد

ضرورت همکاری سپاه و حوزه علمیه در عرصه تبلیغ و کادرسازی

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن با تأکید بر همکاری سپاه و حوزه علمیه گفت: کمک به یکدیگر در عرصه تبلیغ و کادرسازی از ضرورت‌ها و نیازمندی‌های هر دو سازمان است.
کد خبر: ۹۵۹۳۴۵۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام رحیم نقی‌لو در نشست هم اندیشی با مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان درگزین اظهار کرد: وجود اهداف مشترک بین سپاه و حوزه علمیه در خصوص رشد و تدوام اسلام و انقلاب سبب همکاری و تعامل هر چه بیشتر و بهتر این دو سازمان خواهد بود و کمک به یکدیگر در عرصه تبلیغ و کادرسازی از ضرورت‌ها و نیازمندی‌های هر دو سازمان است.

وی با اشاره به ایجاد بسترهای مناسب برای تبلیغ حوزه علمیه در سپاه و بسیج گفت: از ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی و بسیج خواهران و فضای مجازی برای معرفی هر چه بیشتر و بهتر رسالت طلبگی و نقش‌آفرینی طلاب در جامعه بهره خواهیم گرفت.

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان درگزین نیز ضمن تقدیر از دفتر نمایندگی به بیان ویژگی‌های حوزه علمیه خواهران درگزین پرداخت و ایجاد مهد کودک برای رفاه حال مادران و فرزندانشان، ایجاد خوابگاه برای طلابی که از نقاط دوردست و روستاهای دور برای تحصیل جذب خواهند شد، ایجاد فضایی معنوی و علمی برای طلاب، استفاده از اساتید مجرب و پژوهشگر در حوزه، برگزاری دوره‌های علمی و فنی همچون گرافیک، عکاسی و هنرهای دستی را از ویژگی‌های حوزه علمیه درگزین بیان کرد.

خزایی در ادامه همکاری و حضور در مدارس دخترانه و پایگاه‌های بسیج خواهران برای شناسایی و جذب افراد مستعد را از جمله آمادگی‌های لازم این حوزه بر شمرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار