خبرهای داغ:
سردار باستان عنوان کرد

درخشش استان همدان در هفدهمین مرحله لیگ علمی پایا در کشور / اهداف ملی با مشارکت حداکثری در انتخابات تحقق می‌یابد

درخشش استان همدان در هفدهمین مرحله لیگ علمی پایا در کشور / اهداف ملی با مشارکت حداکثری در انتخابات تحقق می‌یابد
همدان-رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور از درخشش استان همدان در لیگ علمی پایا از لحاظ کمی و کیفیت خبر داد و گفت: استان همدان تاکنون رتبه نخست لیگ علمی پایا را کسب کرده است.
کد خبر: ۹۶۱۰۹۹۹
|
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مجتبی باستان در همایش تجلیل از دبیران و مدیران فعال در هفدهمین مرحله لیگ علمی پایا استان همدان و جلسه بصیرت افزایی دانش‌آموزان با موضوع انتخابات با بیان اینکه بدون ترديد آموزش و پرورش را گوهر ملت ایران عنوان و اظهار کرد: تربیت نفس از درون آموزش و پرورش صورت می‌گیرد، بقاء و استمرار یک کشور نیز به آموزش و پرورش وابسته است و در رأس کانون آن معلم و نقطه درخشش آن دانش آموزان هستند.

وی از درخشش استان همدان در لیگ علمی پایا از لحاظ کمی و کیفیت خبر داد و گفت: استان همدان تاکنون رتبه نخست لیگ علمی پایا را کسب کرده و پیش‌بینی می‌شود که استان همدان در مرحله نهایی نیز رتبه نخست ملی را از آن خود کند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده دشمن راهبردهایی همچون تخریب انتخابات در فضای مجازی و رسانه‌ها، ناکارآمد نشان دادن انتخابات، دو قطبی‌سازی‌های مخرب، حمایت از جریان نا کارآمد و غرب‌گرا، انزوای جریان نا کارآمد و حمله به نهادهای کارآمد را به کار گرفته و سعی در عدم مشارکت حداکثری مردم شریف در انتخابات را دارد بنابراین باید هوشیار بود و دیگران را نیز آگاه کرد.

وی به دلایل مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: با افزایش مشارکت زمینه پیشرفت کشور فراهم می‌شود و نیز با مشارکت حداکثری  قدرت چانه زنی دیپلماسی بالا می‌رود.

سردار باستان تصریح کرد: زمانی که درصد مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد سیاست خارجی ایران در روابط دیپلماتیک دارای قدرت چانه زنی بیشتری خواهد بود و می‌تواند امتیازات بیشتر و بهتری اخذ کند که می‌تواند برای مردم رفاه اجتماعی بیشتری را به ارمغان آورد.

وی با تأکید بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ادامه داد: هر آنچه که زمینه مشارکت حداکثری را در انتخابات ایجاد کنیم اهداف ملی تحقق می یابد؛ همچنین ظرفیت‌های کشور به فعلیت می‌رسد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار