خبرهای داغ:
سرهنگ محرمی:

امنیت ملی خط قرمز ما است

همدان-معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: عملیات «وعده صادق» یک پیام به دشمنان داشت و آن اینکه ما با هیچ‌کس تعارف نداریم و امنیت ملی خط قرمز ما است اگر تحت شعاع قرار بگیرد به طور قطع پاسخ خواهیم داد.
کد خبر: ۹۵۹۳۵۵۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مسلم محرمی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه یکی از سوالاتی که وجود دارد این است که چرا ما با تاخیر به رژیم صهیونیستی پاسخ دادیم، اظهار کرد: دو دلیل وجود دارد اول اینکه تصمیم‌گیری پاسخ به حملات این چنینی با یک نفر نیست و در این تصمیم‌گیری‌ها باید جلسه شورای عالی امنیت ملی تشکیل شود تا مجوز آن صادر شود.

وی با بیان اینکه تاخیر در پاسخ به لحاظ روانی رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار داد، گفت: عملیات «وعده صادق» و پاسخ جمهوری اسلامی ایران یک پیام به دشمنان این سرزمین داشت و آن اینکه ما با هیچ‌کس تعارف نداریم و امنیت ملی خط قرمز ما است اگر امنیت ملی ما تحت شعاع قرار بگیرد به طور قطع پاسخ خواهیم داد.

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه مردم در حکومت اسلامی بسیار مهم هستند، گفت: در حکومت‌های مبتنی بر دموکراسی مردم تصمیم گیرنده و ویژه‌تر هستند یعنی اگر مردم نپذیرند اصلا حکومت اسلامی به وجود نمی‌آمد که نمونه تاریخی آن حکومت امیرالمومنین علی(ع) که ۲۵ سال به تعویق می افتد، چراکه مردم فهم و بصیرت لازم را نداشتند و نپذیرفتند.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که کمک می‌کند مردم با حکومت همراهی کنند این است که نسبت به حکومت ذهنیت مثبت داشته باشند و احساس غرور و افتخار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار