خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شهرستان طبس:

شکست آمریکا در صحرای طبس، وعده صادق خداوند بود/ انقلاب اسلامی سرآغاز بیداری ملت‌ها برای استکبارستیزی بود

شکست آمریکا در صحرای طبس، وعده صادق خداوند بود/ انقلاب اسلامی سرآغاز بیداری ملت‌ها برای استکبارستیزی بود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با بیان اینکه شکست آمریکا در صحرای طبس وعده صادق الهی در سال ۱۳۵۹ بود، گفت: انقلاب اسلامی ایران سرآغازی برای اضمحلال نظام سلطه غرب و تغییر مفهوم قدرت در جهان بود که با عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق تا امروز ادامه پیدا کرد.
کد خبر: ۹۵۹۳۸۷۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز در مراسم محوری گرامیداشت پنجم اردیبهشت ماه و سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس که در محل مسجد شکر شهرستان طبس برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهید محمد منتظرقائم تنها شهید این حادثه و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم، گفت: پنجم اردیبهشت ماه یک روز بزرگ در تاریخ ملت ایران و یک رویداد بزرگ در بین رویداد‌های انقلاب اسلامی است که برای ملت‌های آزایخواه جهان درس‌های بزرگی دارد.

سردار سلیمانی مطرح کرد: روز پنجم اردیبهشت ماه و شکست آمریکا در صحرای طبس وعده صادق الهی در سال ۱۳۵۹ بود که بدست خداوند محقق شد.

وی با اشاره به شکل‌گیری دولت جنایتکار آمریکا، گفت: این دولت ۲۵۰ سال سابقه تاریخی دارد که با جنگ‌های مختلف بیش از ۶ میلیون نفر از بومیان سرزمین‌ها آمریکا را کشتند تا توانستند، سرزمین آمریکا را بدست آورند، همانگونه که رژیم غاصب صهیونیستی با وحشی‌گری، قتل عام و آواره کردن مردم فلسطین سرزمین آن‌ها را اشغال کرد، آمریکایی ها ۲۴۰ سال از عمرِ ۲۵۰ ساله خود را در جنگ با ملت‌های دنیا بودند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا اخیرا ۹۷ میلیارد دلار برای کمک به رژیم صهیونیستی و اوکراین برای حمله تحریمی و جنگی بر علیه کشور‌ها تصویب کرد.

سردار سلیمانی، به اقدامات جنایتکارانه دولت آمریکا در سوریه، عراق، افغانستان و سایر کشور‌های دنیا اشاره کرد و افزود: امروز رژیم جعلی، کودک‌کش و غاصب صهیونیستی تنها با حمایت‌های دولت جنایتکار آمریکا پشتیبانی می‌شود وگرنه این رژیم جعلی کمتر از ۲۴ ساعت نابود می‌شود.

تمام سرمایه و منابع دولت آمریکا در اختیار و حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر بیداری ملت‌های دنیا خصوصا مردم آمریکا بر جنایت و تحریم‌های دولت آمریکا تأکید کرد و گفت: امروز تمام بودجه، رسانه ها، بانک ها، مراکز نفتی، صنعتی و تجارت آمریکا در اختیار صهیونیست‌ها است که بر علیه کشور‌های دنیا استفاده می‌شود.

وی بر شناخت آمریکا به عنوان شیطان بزرگ تاکید کرد و گفت: دولت آمریکا با هدف سلطه‌گری و تسلط بر جهان، چپاول ملت‌ها و درخدمت رژیم صهیونیستی شکل گرفت چراکه پشت جریان فکری و فناوری آمریکا، صاحب تمام قدرت نظامی و ابعاد آمریکا در جهان رژیم صهیونیستی قرار دارد و همچون غده سرطانی در کشور‌های مختلف دنیا جنایت می‌کند.

سردار سلیمانی ادامه داد: ملت بزرگ ایران از پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۹ تا امروز پنجم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ تحولات بزرگ را پشت سر گذاشت و افتخارات بزرگی را آفرید.

وی گفت: آمریکا در سال ۱۳۵۹ برای نجات جاسوسان خود در ایران و خارج کردن اسناد جاسوسی خود، یک عملیات به عنوان پنجه عقاب و دلتا را با فعال کردن تمام امکانات و شبکه‌های داخلی و خارجی خود را برنامه‌ریزی کردند تا این عملیات را انجام دهند، اما نیروی قدرتمند خداوند عملیات دلتا را منکوب کرد و بنا بر فرموده امام راحل شن‌ها مأمور خدا شدند و این عملیات خرابکارانه را شکست دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا جنایتکار بسیار بزرگی است که فهرست طولانی از جنایت‌های مختلف در دنیا دارد که اگر کشوری دیگر در جهان یکی از این جنایت‌های آمریکا را انجام می‌داد، آمریکا صد‌ها قانون در شورای امنیت بر علیه آن کشور صادر می‌کردند.

عملیات وعده صادق مهمترین عملیات تاریخی بر علیه رژیم صهیونیستی بود

سردار سلیمانی به عملیات وعده صادق در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این عملیات در پاسخ به حمله رژیم متجاوز صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن مستشاران رسمی نظامی ایران در خاک ایران در سوریه بود.

وی ادامه داد: این عملیات به لحاظ فنی و تاکتیکی بسیار دقیق برنامه‌ریزی و اجرا شد که پیامد‌های غرورآفرین را به زودی شاهد خواهیم بود و به لحاظ راهبردی جهان اسلام از روز اجرای عملیات وعده صادق در دنیا قدعلم کرد و تکریم شد و ملت‌های مسلمان در دنیا خود را باور کردند که می‌توانند همچون جمهوری اسلامی ایران در سایه مردم سالاری دینی از حقوق خود و مظلومان عالم در جهان دفاع کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: انقلاب اسلامی یک سرآغازی برای اضمحلال نظام سلطه و تغییر مفهوم قدرت در جهان بود که با عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق تا امروز در کشور‌های منطقه ادامه پیدا کرد.

سردار سلیمانی، به جنایت و نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: بیش از ۶ ماه است که ملت مظلوم غزه در برابر جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی مقاومت می‌کنند زنان، کودکان و انسان‌های بی‌دفاع مظلومانه و غریبانه به شهادت می‌رسند، اما به اذعان خودشان با تأسی از فرهنگ امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی در برابر ظلم رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقاومت می‌کنند و تسلیم ظالمان نمی‌شوند.

وی ادامه داد: فرهنگ آزادی خواهی و استکبار ستیزی از انقلاب اسلامی ایران آغاز شد و امروز در سراسر جهان گسترش یافته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: در عملیات وعده صادق، بیش از ۱۰ کشور به کمک رژیم صهیونیستی آمدند که اگر این عملیات تا صبح ادامه پیدا می کرد تجهیزات و امکانات رژیم صهیونیستی به پایان می رسید و توان مقابله با ما را نداشتند.

 

آمریکا شیطان بزرگی است که باید او را بدرستی شناخت

وی با بیان اینکه سنت الهی قاعده و قوانینی دارد، گفت: امروز پایان تمدن پوشالی غرب فرا رسیده است، با پیروزی انقلاب اسلامی زمینه این اضمحلال شکل گرفته است و با رهبری حکیمانه امامین انقلاب امروز ملت بزرگ ایران و جهان اسلام در مسیر بدست آوردن عظمت از دست رفته خود قرار گرفته و در مسیر تمدن سازی دولت اسلامی به سرعت در حرکت است و دولت های اسلامی در کنار ایران بزودی تمدن نوین اسلامی را در برابر تمدن پوشالی غرب را شکل می دهند که این تمدن اسلامی در خدمت مردم و مظلومان عالم است.

سردار سلیمانی گفت: صهیونیست‌ها دولت، ملت و سرزمین نیستند و امروز این مؤلفه و رژیم جعلی زیر سوال رفته است، عملیات وعده صادق میخی بر تابوت صهیونیست‌ها بود، و به زودی پیامدهای این عملیات بزرگ را شاهد خواهیم بود که برای مسلمانان و مظلومان عالم غرورآفرین و برای صهیونیست‌ها و استکبار جهانی سهمگين است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: شهدای زنده‌اند و ملت‌ها در ادامه مسیر و تفکر این عزیزان حرکت می کنند که لازم است در جهاد تبیین عظمت این مسیر را بدرستی ترسیم کرد؛ آرایش جدید جهان اسلام بسیار بزرگ و بسیار قدرت دارد که باید آمریکا و صهیونیست‌ها این را باور کنند و ملت های غربی جلوی دولت های جنایتکار خود را بگیرند.

سردار سلیمانی ادامه داد: ملت ایران به لطف خدا سرزمین خود را از دخالت آمریکا و صهیونیست‌ها مصون کرد و امروز هیچ پرنده بدون اجاز ایران نمی توان از سرزمین جمهوری اسلامی ایران عبور کند، ملت ایران کشور خود را از وجود این جنایتکاران و نابکاران پاک کرد و این درحالی است که امروز سرزمین برخی از کشورها در اختیار آمریکایی هاست و خود کشورها اطلاعی ندارند.

وی افزود: در همه این سالها آمریکا و غربی‌ها در هر نقطه از دنیا بر علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه‌ و حرکتی کردند، شکست خوردند و ملت بزرگ ایران پیروز شد و نمونه آن واقعه صحرای طبس است که به این رویداد بزرگ افتخار می‌کنیم و یاد تنها شهید این حادثه بزرگ، سردار محمد منتظرقائم را گرامی می‌داریم.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار