مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی خدمات حقوقی ارایه شده است

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود سال گذشته به یک هزار و 16 مددجوی زنجانی خدمات حقوقی ارائه شده است.
کد خبر: ۹۵۹۴۰۸۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱

ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ روح اله صالحی اظهار داشت: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضایی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندساز، از رویکرد‌ها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است.


وی بیان کرد: در همین راستا سال گذشته یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات گفت: این نهاد به منظور حمایت همه جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضایی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضاییه) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

صالحی نقش آموزش وآگاهی‌های مشاوره ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی وقضایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر دانست وگفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشور‌های حقوقی در جهت آگاه سازی مددجویان عزیز تحت حمایت اقدامات موثری انجام داده است.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار