مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قشم:

تبیین عملیات«وعده صادق»محور اقدامات بسیجیان باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قشم در جمع بسیجیان شهر درگهان جزیره قشم گفت: باید پاسخ قاطعانه عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران توسط بسیجیان و ائمه جماعات تبیین شود.
کد خبر: ۹۵۹۴۱۱۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج جزیره قشم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قشم با توجه به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: حمله به کنسولگری در واقع تجاوز به خاک ایران بود و سپاه مقتدر با اقدام قاطع خود مشت محکمی بر ایادی استکبار زد .

حجت‌الاسلام والمسلمین صفاجوئیان ادامه داد: بعد از پاسخ جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم صهیونسیتی، این رژیم غاصب جنگ روانی علیه سپاه و عملیات وعده صادق به راه انداخت که وظیفه اصلی بسیجیان و ائمه محترم جماعات در این باره جهاد تبیین و آگاه سازی مردم نیز می باشد.
وی با توجه به جنگ ترکیبی دشمن تصریح کرد: متاسفانه پیاده نظام دشمن با ایجاد شبهه افکنی در روزنامه ها، سایت ها و تریبون های خود این عملیات مهم را ، دستاوردی ناچیز عنوان می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قشم خاطرنشان کرد: امروز میدان دیپلماسی و میدان رزم ما با هم هماهنگی لازم را داشته ‌اند و این توفیق مهم حاصل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفاجوئیان تصریح کرد: بسیجیان در خط مقدم جنگ فرهنگی دشمن در حال ایفای نقش خود هستند و این مهم نیز باید همچنان ادامه پیدا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار