خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره:

مجموعه سلامت و درمان یکی از مصادیق توانمندی و کارآمدی نظام اسلامی ما است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: مجموعه سلامت و درمان در کشور ما یکی از بارزترین مصادیق توانمندی و کارآمدی نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۹۴۱۳۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در تقدیر از زحمات کادر سلامت درمانگاه شهدای سپاه تویسرکان که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه سلامت و درمان در کشور ما یکی از بارزترین مصادیق توانمندی و کارآمدی نظام اسلامی است؛ چراکه قبل از انقلاب ایران در زمینه مسائل حوزه سلامت و بهره‌مندی از سرانه سلامت و پزشکی، در بدترین شرایط ممکن منطقه و جهان بودیم، اما هم اکنون به دلیل تلاش و مجاهدتی که در این زمینه صورت گرفته ایران یکی از برترین‌های دنیا است.

وی مسئله سلامت و تامین سلامت عمومی در جامعه را یکی از مؤلفه‌های توانمندی یک نظام سیاسی برشمرد و گفت: به لطف خدا و زحمات کادر سلامت، امروز در کشور ما دسترسی به پزشک و مجموعه‌های درمانی بسیار ساده و سهل الوصول شده و نسبت به میانگین سرعت رشد جهانی بسیار جلوتر هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: ایام کرونا یکی از برهه‌های خاص در جهان بود که در مقابله با این ویروس نیز کادر درمان ما حماسه آفریدند و یکی از بهترین نمونه‌های کنترل و مدیریت این بیماری را در جهان به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار