خبرهای داغ:

مسئول بسیج جامعه زنان استان قم دشمن زن و خانواده را نشانه گرفته است

در نشست هم‌اندیشی مسئولین سازندگی حوزه‌های بسیج دشمن زن و خانواده را نشانه گرفته و نقش بانوان در قرارگاه‌های سازندگی مهم است.
کد خبر: ۹۵۹۴۴۵۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷

 


به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان از قم، این نشست با حضور مسئول بسیج جامعه‌ زنان استان قم، مدیر کارآمدسازی و مدیریت خواهران بسیج سازندگی با هدف پیشبرد اهداف تعالی زن و خانواده در سالن جلسات سازمان بسیج جامعه زنان برگزار شد.

زینب فرخ مسئول بسیج جامعه زنان ضمن جهت دهی برنامه های قرارگاه‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی به سمت سیاست گذاری و نگاه راهبردی در برنامه‌ها به جایگاه زن و خانواده، گفت: نگاه در سازندگی به خصوص بحث اشتغال این است که نقش زن و مادر خانواده مهم تلقی شود و با توجه به الگوی سوم زن، مادر خانواده نباید به خاطر اشتغال مجبور به ترک خانه شود و اگر می خواهد کمک خرج خانواده باشد در خانه مشغول شود.
ایشان ضمن پیوست زنانه و الگو بودن در کارهای جهادی و سازندگی افزود: دشمن زن و خانواده را نشانه گرفته است و باید در امور محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی رسالت بانوان جهت حل مشکلات را جدی و با اهمیت بدانیم.
در این نشست مباحث مهم اقتصاد مقاومتی از جمله؛ به روز رسانی صندوق‌های قرض الحسنه، تهیه‌ی بانک جامع مشاغل خانگی هر حوزه، توضیحات طرح فدک پیرامون مشاغل خانگی، و ارائه تسهیلات جهت راه اندازی کارگاههای خانگی، تقویت و توسعه گروه های جهادی در عرصه های مختلف جهاد علمی، جهاد تبیین و کمک هاب مومنانه مطرح و راهکارهایی پیشنهاد داده شد.
همچنین از حوزه ها درخواست شد برنامه‌های پیشنهادی هفته‌ی بسیج سازندگی را در جهت پیشبرد اهداف قرارگاه تعالی زن و خانواده اجرا کنند.
انتهای پیام/تقی‌نژاد

ارسال نظرات
آخرین اخبار