هفته کار و کارگر:

پیام رئیس سازمان بسیج‌مستضعفین به مناسبت هفته کار و کارگر

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج‌مستضعفین به مناسبت هفته کار و کارگر پیامی را صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۴۷۶۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج‌مستضعفین به مناسبت هفته کار و کارگر پیامی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز کار و کارگر روز تجلیل و تقدیر از خدمات کسانی است که با نهایت تلاش و زحمت؛ بیشترین خدمات را در مسیر تامین امنیت اقتصادی و دستیابی به خود کفایی و استقلال کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری در جنبه‌های مختلف تولید کشور ایفا می‌کنند؛ نقش موثر و تعیین کننده کارگران گرانقدر؛ همواره در عرصه‌های گوناگون شایسته تقدیر است .

یکی از اقشاری که در دوران انقلاب ، ۸ سال جنگ تحمیلی و پس از آن وفادارانه و نجیبانه سختی‌های راه را به جان خریدند و در مقابل وسوسه‌ها و توطئه‌های بدخواهان، ثابت قدم در کنار ولی و مقتدای خود پای کار انقلاب ایستادند جامعه زحمتکش و سرافراز کارگری است .

نگاه به کارنامه درخشان این قشر که مفتخر به پرچمداری کارگر مخلص ولایتمدار شهید سردار عبدالحسین برونسی و هزاران شهید جامعه پرتلاش و متعهد کارگری با تقدیم ۱۴ هزار شهید در راه اسلام یکی از برگ های زرین آن است ، همچنین بوسه پیامبر  بر بازوی بر بازوی کارگر شأن و منزلت و جایگاه کارگر را در سطح جامعه اسلامی بیش از پیش نمایان می‌کند.

 رضایت تمام و کمال ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) از جامعه کارگری و تقدیر ایشان از این صلابت و نجابت گویای عظمت و بزرگی قشریست که بی‌ادعا در جبهه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند.

 اهمیت و منزلت کارگر از دیدگاه اسلام و منویات و توصیه‌های موکد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حمایت از قشر کارگر و کارنامه درخشان این قشر، مسئولیت سنگینی بر دوش مسئولین می‌گذارد تا با سیاستگذاری‌های درست و تصمیم گیری‌های مناسب بتوان بخشی از آلام این جامعه و فکور را کاهش دهد. بی تردید حمایت از جامعه کارگری به عنوان کسانی که در زمره شریف‌ترین ،مظلوم‌ترین و محبوب‌ترین اقشار جامعه هستند ؛ مصداق کمک به تحقیق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت تحقق شعار سال « جهش تولید با مشارکت مردم» و در راستای حمایت از تولید ملی و شکوفایی و خودکفایی اقتصادی و حفظ و ارتقای عزت کشور است.

اینجانب ضمن تبریک این ایام مبارک به همه کارگران شریف ایران خانواده‌های صبور آنان به تاسی از امام المسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) قدردان زحمات بزرگواری کارگران عزیز می‌باشم.

 سازمان بسیج مستضعفین همواره در کنار شما بوده و مدافع حقوق و مطالبات به حق کارگران عزیز و بازنشستگان شریف خواهد بود. انشالله اوامر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، در سخنرانی ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران در حمایت از حقوق حقه این عزیزان را به صورت جدی از مسئولین و مقامات ذی ربط پیگیری و مطالبه خواهد کرد.

 در پایان عزت و سربلندی همه عزیزان جبهه جنگ اقتصادی در سالی که مزین به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»  می باشد را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

 

 

والسلام علیکم و رحمت‌الله

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

ارسال نظرات
آخرین اخبار