خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سروستان از برگزاری اردوی جهادی دو روزه سلامت به مناسبت هفته بسیج سازندگی در بیمارستان شهدای سروستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۴۹۵۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ مباشری فرمانده سپاه سروستان از برگزاری اردوی جهادی دو روزه سلامت به مناسبت هفته بسیج سازندگی در بیمارستان شهدای سروستان خبر داد.

مباشری گفت: در این اردوی جهادی تعداد ۱۵ پزشک متخصص و فوق تخصص حضور داشته و به بیماران نیازمند خدمات رایگان پزشکی ارائه خواهند داد.

فرمانده سپاه ناحیه سروستان تصریح کرد: به همت گروه جهادی بوعلی سینا با همکاری شبکه بهداشت و درمان و دیگر ادارات شهرستان در تاریخ ۲۱ و ۲۸ اردیبهشت ماه این اردوی جهادی با محوریت سلامت و درمان بیماران نیازمند برگزار خواهد شد.

سرهنگ مباشری افزود: در این برنامه از پزشکان متخصص و فوق تخصص قلب و عروق و نارسایی قلب، فوق تخصص ریه آسم و آلرژی، متخصص جراح گوش و حلق و بینی، متخصص و جراح چشم،متخصص بیماری های دهان و دندان (دندانپزشکی)، متخصص جراح دندانپزشک، متخصص جراح زنان و زایمان، متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات، متخصص تغذیه و رژیم غذایی، متخصص اعصاب و روان،متخصص رادیولوژی، متخصص کودکان، فوق تخصص عفونی کودکان، متخصص طب اورژانس، متخصص داخلی و فوق تخصص خون و آنکولوژی استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار