مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: مراسم دهه کرامت با محوریت مشارکت و هم افزایی مردم در تمامی شهرستان های استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۵۰۰۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، کریم خورشیدوند روز یکشنبه در نشست بزرگداشت دهه کرامت، با تاکید بر ضرورت پشتیبانی ادارات و نهادها از برنامه های مردم محور، اظهار کرد: باید از ظرفیت همه مراکز دینی و فرهنگی برای هر چه با شکوه‌تر برگزار کردن جشن های دهه کرامت استفاده شود.

 

وی با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی برای تقویت فرهنگ دینی و نهادینه سازی فرهنگ رضوی است، افزود: دهه کرامت یکی از برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی مهم است و هر ساله تمام نهادها نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع با محوریت امام رضا (ع) اقدام می‌کنند.

 

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌ها و مسئولان شهرستانی باید هرچه بیشتر با ستاد بزرگداشت دهه کرامت مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و اثرگذار برای عموم مردم باشیم.

 

خورشیدوند دهه کرامت را ظرفیت مناسبی برای ارائه برنامه های فرهنگی و مذهبی دانست و اضافه کرد: برنامه های این دهه و ایام صادقیه باید با هم افزایی، مشارکت، خلاقیت و فراگیری تهیه و تدوین شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار