خبرهای داغ:
سلیمی گفت: ۲۸۷ شعبه اخذ رأی برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۵۹۵۴۴۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سلیمی دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: ۲۸۷ شعبه اخذ رأی برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه فراهم شده، خاطرنشان کرد: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تأمین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

سلیمی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

دبیر ستاد انتخابات استان با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آرا را در دور قبل به دست آورده برگزار خواهد شد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تأیید دست اندر کاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران آن‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها