خبرهای داغ:

تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه ملایر در حمایت از فلسطین+تصاویر

همدان-تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ملایر در حمایت از خیزش گسترده دانشگاهیان آزاداندیش و حامی فلسطین در جهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۴۶۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همگام با خیزش عمومی دانشجویان سراسر دنیا در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات ددمنشانه صهیونیسم جهان‌خوار، تجمع اعتراض‌آمیز دانشگاهیان دانشگاه ملایر در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه در جهان و‌ محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش و غاصب اسرائیل در محوطه روبروی ساختمان سردار شهید سلیمانی ملایر برگزار شد.

هادی مزارعی دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان ملایر در این مراسم به نمایندگی از دانشجویان ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، از جنبش بیداری دانشجویان سراسر دنیا حمایت کرد و برخورد خشن نیروهای نظامی آمریکا در مواجهه با دانشجویان آزادی‌خواه و عدالت‌خواه را محکوم کرد.

حجت الاسلام ترکاشوند مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر نیز در ادامه با اشاره به خیزش دانشجویان با وجدان‌های بیدار در سراسر دنیا به ویژه در کشورهای غربی، این پدیده را بیداری انسانی قلمداد کرد و برخورد دوگانه کشورهای مدعی دروغین آزادی و دموکراسی را در مواجهه با جنبش دانشجویی به شدت محکوم کرد.

وی با بیان پیروزی‌ها و دستاوردهای جبهه مقاومت تاکید کرد: بنا بر فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، به طور قطع رژیم اشغالگر قدس نابودشدنی و از بین رفتنی است.

در پایان نیز بیانیه دانشجویان قرائت شد و حاضرین با آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم اشغالگر قدس، شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار