خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: پیام مهم و ارزشمند هفته عقیدتی سیاسی اطاعت از ولایت فقیه و پیوند سپاه با روحانیت است.
کد خبر: ۹۵۹۵۶۰۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین شمس اله جلیلیان در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم که با حضور مسئولین و بسیجیان در شهرستان قصرشیرین برگزار شد اظهار کرد: هفته عقیدتی فرصت مناسبی برای بازنگری در آثار و اندیشه های علامه شهید مطهری در مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، سپاه و بسیج است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بازخوانی و بررسی اندیشه های شهید مطهری در همه حوزه های فرهنگی ضرورت دارد.

وی ادامه داد: آنچه امروز جامعه به آن نیاز دارد اندیشه های شهید مطهری است که در حوزه های علمیه چگونه اسلام را معرفی می کند.

حجت الاسلام جلیلیان تصریح کرد: ضرورت دارد در دانشگاه ها، مدارس و … از جایگاه و شان معلمی شهید مطهری الگوبرداری و بهره برداری شود.

 

جلیلیان شهید مطهری را تربیت یافته متکب قرآن و اهل بیت (ع) عنوان کرد و گفت: این شهید گرانقدر در طول عمر با برکت خود آثار و برکات زیادی داشته و توانسته با بسیاری از کج روی و انحرافات آن روز جامعه مقابله و مبارزه کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه یادآور شد: شهید مطهری در اسلام شناسی شخصیت کم نظیری بود.

وی در خصوص پیام هفته عقیدتی سیاسی خاطرنشان کرد: پیام مهم و ارزشمند هفته عقیدتی سیاسی اطاعت از ولایت فقیه و پیوند سپاه با روحانیت است.

ارسال نظرات