خبرهای داغ:

حضور فرمانده حوزه فاطمه زهرا(س)در حوزه علمیه کوثر خرمشهر و تقدیر از اساتید ومربیان

به مناسبت هفته عقیدتی فرمانده ی حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) ناحیه خرمشهر با حضور در حوزه علمیه دیدار با طلاب و اساتید در این مرکز از مربیان و اساتید تقدیر نمود.
کد خبر: ۹۵۹۵۶۲۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷
حضور فرمانده حوزه فاطمه زهرا(س)در حوزه علمیه کوثر خرمشهر و تقدیر از اساتید ومربیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر سرکارخانم پیل افکند با حضور در مدرسه علمیه کوثر شهرستان خرمشهر با مدیریت محترم حوزه علمیه کوثرو طلاب و اساتید ومربیان دیدار نمود

 

 در این دیداد خانم ناصرزاده از حضور فرمانده حوزه بسیج تشکر نمود

 

وی بیان نمود؛ که حوزه های علمیه و بسیج دو بال برای پرواز هستند و در کنارهم بودن این دو بال است که میتوانیم به علم و بصیرت و اگاهی دختران و بانوان امیدوارباشیم.

 

 خانم پیل افکند در این دیدار طی سخنانی گفت:با تمسک به ولایت فقیه و دفاع از این آرمان میتوان شاهد ایرانی مقتدر باشیم و با تمسک به اهل بیت و پا به پای اسلام بودن میتوان سربازانی امام زمان را تربیت نمود که میتوان با افزایش بصیرت و اگاهی مردم محکم تر گام برداشت.

 

ایشان با مصداق قرار دادن وعده صادق سپاه عرض کردند که ایران روز به روز در حال اقتدار است و هیچ دشمن پوشالی نمیتواند جایگاه این کشور را دچار تزلزل نماید.

 

وی افزود؛ که با بسیجی کردن طلاب و ورود مربیان و سرگروه هایی از این قشر فرهیخته به بسیج، میتوانند به تربیت این نسل بپردازد و آموزه های بیشتری را انتقال دهند.

 

در پایان برنامه نیز به مربیان و سرگروه های برگزیده ی بسیجی و طلاب لوح تقدیر و هدایایی تقدیم و از آن ها تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها