کارگران ستون‌‌های پیشرفت کشور هستند

سرهنگ سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر در پیامی مطرح کرد: کارگران ستون‌های فولادین توسعه و پیشرفت کشور هستند.
کد خبر: ۹۵۹۵۶۲۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴

کارگران ستون‌‌های پیشرفت کشور هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر به مناسبت روز کار و  کارگر پیامی صادر کرد.

 

شرح پیام: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

روز کار و کارگر، مناسبتی است برای گرامیداشت جایگاه طبقه کوشا که به عنوان پایه اصلی تولید ملی، رکن اجرای اقتصاد مقاومتی، بنیان ایجاد ایرانی پرقدرت؛ کارگران عزیز، شما با دستان پینه‌بسته و پیشانی‌های عرق‌آلود، ستون‌های فولادین توسعه و پیشرفت کشورمان هستید. تلاش و کوشش شما، نمادی از ایثار و فداکاری است که روز به روز بر افتخارات این سرزمین می‌افزاید.

 

در این روز مهم، یاد و خاطره تمامی کارگرانی که با دستان خود، بنای تمدنی عظیم را پی‌ریزی کرده‌اند، گرامی می‌داریم. امید است که تلاش‌های ما در جهت بهبود شرایط کار و زندگی شما، همواره مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

 

بی‌شک، هر گامی که در جهت ارتقاء وضعیت کارگران برداشته شود، گامی است در مسیر توسعه پایدار و عدالت اجتماعی. از خداوند متعال برای همه شما کارگران گرامی، سلامتی، موفقیت و سعادت را خواستارم و از درگاه خداوند منان توفیق خدمت و حسن عاقبت در سایه سار الطاف و عنایات حضرت ولیعصر (عج) و تحت ولایت و زعامت حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

 

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر 

ارسال نظرات