خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سیدحسن حسینی گفت: هفته عقیدتی سیاسی بهانه‌ای برای ترویج اهداف و احکام ناب دینی که از زبان شهید مطهری بیان شده و در آثار وی تجلی پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۵۹۵۹۷۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳

آثار شهید مطهری در همه حوزه ها راهگشاست/بزرگترین کاری که شهید مطهری انجام داد، مبارزه با انحراف فکری بود

سرهنگ پاسدار سیدحسن حسینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: هفته عقیدتی سیاسی درسپاه که مصادف است با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری را خدمت مربیان پرتلاش عقیدتی سیاسی درسپاه وهمچنین معلمان  گرامی عرض تبریک دارم ومعتقد هستم که  تنهاراه سعادت انسان قرارگرفتن در مسیر معنویت الهی واعتقاد راسخ به قدرت بی نهایت خداوند است. وباید در این راه با توکل به خالق یکتا طی طریق کرد. اساس و رکن سپاه نیز بر اساس اعتقاد و باورهای دینی و معنویت ترسیم شده است.

وی اظهار داشت:  هفته عقیدتی سیاسی بهانه‌ای برای ترویج اهداف و احکام ناب دینی که از زبان شهید مطهری بیان شده و در آثار وی تجلی پیدا کرده است.

حسینی تصریح کرد:  بزرگترین کاری که شهید مطهری انجام داد، مبارزه با انحراف فکری بود و به شبهاتی که در آن دوران مطرح بود نیز پاسخ داد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا  عنوان کرد: هدف از اجرای برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی ترویج آثار شهید مطهری بین مردم به ویژه نسل جوان و معرفی بزرگان علم و اندیشه است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که می‌خواهند از آیین اسلام اطلاع پیدا کرده و فهم درست و منطقی از دین داشته باشند، آثار شهید مطهری می‌تواند برای آنان راهگشا باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها