رسانه ها مردم را به مشارکت در سرمایه‌گذاری دعوت کنند

استاندار لرستان با اشاره به نقش رسانه‌ها در فراهم کردن بستر سرمایه‌گذاری در استان، گفت: رسانه‌ها مردم را به مشارکت در سرمایه‌گذاری دعوت کنید.
کد خبر: ۹۵۹۶۰۴۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در اختتامیه جشنواره بر بلندای حضور که در سالن حوزه هنری برگزار شد، با اشاره به نقش و جایگاه رسانه‌ها در ایجاد وحدت و یکپارچگی در جامعه عنوان کرد: با توجه به نقش و جایگاه رسانه در ایجاد وحدت و یکپارچگی انتظار داریم که رسانه‌ها در این حوزه ورود جدی داشته باشند، چرا که راه توسعه استان وحدت و یکپارچگی است.

وی با اشاره به اینکه نگارش رسانه‌ها باید وحدت گرا باشد، گفت: من معتقد هستم با رویکرد وحدت و یکپارچگی سرمایه‌گذاران لرستانی خارج از استان به استان برمی‌گردند علاوه بر این سرمایه‌گذاران دیگر هم با فراغ بال در استان حضور پیدا می‌کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه باید بستر سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود و برای سرمایه‌گذاران فرصت اضافه ایجاد کنیم، تاکید کرد: سرمایه‌گذاران باید مطمئن باشند که امنیت سرمایه گذاری در استان وجود دارد.

شفقت گفت: با افزایش وحدت نظارت تقویت می‌شود و قطعا نظارت برای رشد و تعالی و جلوگیری از انحراف است.

وی تاکید کرد: مأموریت همه ما توسعه و پیشرفت همه جانبه استان است.

استاندار لرستان بیان کرد: رسانه‌ها مردم را به مشارکت در سرمایه‌گذاری دعوت کنید، این پیام رهبری است. 

شفقت با اشاره به تصویب روز لرستان در اول خرداد ماه، گفت: با پیگیری مسوولان به ویژه آقای زیویار استاندار سابق روز لرستان تصویب شد.

وی در خصوص مطالبات رسانه‌ها در خصوص قانون م الف بیان کرد: قانون م الف بر اساس ضوابط و قانون اعمال شود این موضوع در شورای برنامه ریزی و توسعه مطرح می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار