خبرهای داغ:
گروه های جهادی شهرستان خمینی شهر در هفته بسیج سازندگی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، عمرانی، کشاورزی، پزشکی، و موارد دیگر، به گروه های هدف خدمات ارائه می کنند.
کد خبر: ۹۵۹۶۹۲۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از خمینی شهر؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی وتشریح برنامه‌های بسیج سازندگی اظهار کرد:طبق برنامه ریزی های انجام شده، در این هفته با مشارکت گروه‌های جهادی، ادارات و نهادهای شهرستان، خدمات مناسبی به نیازمندان و مردم شریف شهرستان ارائه خواهد شد.

میرلوحی تصریح کرد:طی یک سال گذشته چندین پروژه محرومیت زدایی با مشارکت مردم تکمیل و قابل بهره برداری است، که در این هفته افتتاح خواهدشد.

معاونت بسیج سازندگی اقداماتی همچون افتتاح کارگاه خیاطی ،راه‌اندازی مشاغل خرد و خانگی،افتتاح ۱۵پنل خورشیدی ۵ کیلو واتی درمحله آدریان ،برپایی ۳نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به همت حوزه های مقاومت خواهران، میز خدمت، اهدای کمک مومنانه، جهیزیه و...در عرصه‌های مختلف با هدف محرومیت زدایی،کار آفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی را جمله از فعالیت ها در هفته بسیج سازندگی ذکر کرد.

میرلوحی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت کار جهادی وانقلابی افزود: تربیت نیروی انسانی ماهر و صرفه جویی در هزینه های اجرایی طرح ها با استفاده از نیروهای جهادی و بسیجی از ویژگی های بسیج سازندگی است.

معاونت بسیج سازندگی درپایان استفاده ویژه از تمام ظرفیت‌ها را از وظایف مجموعه بسیج سازندگی دانست وعنوان کرد: بسیج به عنوان یک بازوی کمک کننده به شمار می‌رود و بسیج سازندگی ظرفیتی دارد که میتواند در کنار تمام ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستان‌ها قرار گیرد.

گفتنی است هفته بسیج سازندگی از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه با شعار سال جاری این هفته «همه با هم بسیج خدمت‌رسانی»نامگذاری شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار