خبرهای داغ:

اعزام ۱۲۵ نفر خواهربسیجی پلدختر به منطقه عملیاتی بازی درازکرمانشاه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ۱۲۵ نفر خواهر بسیجی در قالب کاروان راهیان نور به منطقه عملیاتی بازی دراز کرمانشاه اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۹۷۶۴۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ حسن آقاخوشبختی روز چهارشنبه در حاشیه آیین بدرقه کاروان راهیان نور  اظهار کرد: کاروان راهیان نور در قالب ۲ دستگاه اتوبوس بسیجیان خواهر شهرستان‌های پلدختر و معمولان به غرب کشور اعزام شدند.



وی افزود:راهیان نوردررویداد بزرگ معنوی و فرهنگی گرامیداشت سالروزآزاد سازی عملیات غرورآفرین رزمندگان اسلام از منطقه عملیاتی بازی دراز در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت که در سرپل ذهاب برگزار می‌شود، بازدید می‌کنند.



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: این اردومعنوی و فرهنگی به مدت ۲ روز با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در منطقه عملیاتی بازی دراز شهرستان سرپل ذهاب  استان کرمانشاه اجرا می‌شود.



وی برگزاری اردو‌های راهیان نور را فرصت مناسبی برای نسل جوان و نوجوان با شهدا دانست و افزود: بزرگ‌داشت مقام شهدا و رزمندگان، تحکیم پیوند جوانان و نوجوان با فرهنگ دفاع مقدس و مهم‌تر از همه جهاد تبیین از اهداف این اردو است.



سرهنگ خوشبختی آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس و بازدید از مناطق عملیاتی و مشاهده ایثارگری‌های فرزندان این مرز و بوم را از دیگر اهداف این برنامه معنوی و فرهنگی  برشمرد.



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان این که جلوگیری از تحریف و فراموشی فرهنگ نجات بخش دفاع مقدس را از مهمترین رسالت‌های بسیج دانست وگفت:امروز راهیان نور و عملیات غرور آفرین و موفقیت آمیز بازی دراز در مقابل تهاجم ارتش بعث عراق موثرترین روش و کارآمدترین راهکار انتقال فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس  به نسل جوان  است که به طور قطع در تبیین حماسه‌هایی که در این مناطق انجام شده موثر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار