بیش از ۲ هزار رای اولی در استان زنجان واجد شرایط رای دادن هستند

زنجان-رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اعلام آمادگی استان زنجان با بیان اینکه متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ و ماقبل آن واجد شرایط سنی برای شرکت در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند گفت: در این مرحله ۲ هزار و ۲۳۱ نفر از واجدین شرایط رای اولی ( متولدین ۱۱ اسفند ۸۴ تا ۲۱ اردیبهشت ۸۵) هستند.
کد خبر: ۹۵۹۷۶۹۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰

بیش از ۲ هزار رای اولی در استان زنجان واجد شرایط رای دادن هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ابوالفضل رفیعی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه همه شرایط در این ۲ حوزه برای فرایند رای گیری مهیاست، تاکید کرد: انتخابات در این ۲ حوزه همانند دور قبل نیمه الکترونیکی است و تعداد و محل شعب هیچ تغییری نمی کند.

 

وی افزود: ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه های انتخابیه زنجان – طارم و خدابنده برای برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقر شده است.

 

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ و ماقبل آن واجد شرایط سنی برای شرکت در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند گفت: در این مرحله ۲ هزار و ۲۳۱ نفر از واجدین شرایط رای اولی ( متولدین ۱۱ اسفند ۸۴ تا ۲۱ اردیبهشت ۸۵) هستند.

 

رفیعی افزود: بر اساس قانون انتخابات در این مرحله از انتخابات، افراد شرکت کننده باید در همان حوزه انتخابیه که مرحله اول رای داده اند، ‌شرکت کنند ، یا افرادی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکرده اند می توانند در هر یک از حوزه های انتخابیه مورد نظر خود رای دهند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: رأی دهندگان می‌توانند با در دست داشتن یکی از پنج سند هویتی همچون شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت و ارائه یکی از این مدارک در شعب اخذ رای حاضر و رای دهند.

 

رفیعی با بیان اینکه ۱۰ هزار نفر برای برگزاری این انتخابات در بخش های مختلف آماده شده اند افزود: با برگزاری دو مرحله رزمایش، آمادگی ویژه دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی میزان آمادگی عوامل سنجیده شد.

 

.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار