خبرهای داغ:
ذوقی احسن خبر داد

تجلیل از استعدادهای برتر دو ومیدانی استان همدان+تصاویر

همدان-دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان گفت: در مراسمی با حضور مسئولین استانی و ورزشکاران از استعدادهای برتر دو ومیدانی استان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۹۰۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰

سیداصغر ذوقی احسن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: در مراسمی باشکوه از ۶۶ دونده مستعد و برگزیده دختر و پسر استان که در مسابقات لیگ دو ومیدانی سردار شهید علیرضا شمسی در دو بخش دختران و پسران حائز رتبه‌های برتر این مسابقات شده بودند با اهداء مدال، حکم قهرمانی، تندیس ویژه مسابقات و جوائز در سالن همایش تالار قرآن تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: لیگ دو ومیدانی سردار شهید شمسی پور توسط هیئت دو ومیدانی استان به منظور گرامیداشت شهداء،  پشتوانه‌سازی و کشف استعدادهای برتر استان در سه گروه سنی آیندگان، نونهالان و نوجوانان در مواد سرعت، نیمه استقامت و پرتاب‌ها در آستانه سالگرد جستجوگر نور و ورزشکار شهید استان سردار شمسی پور و با حضور ۲۰۰ دونده مستعد دختر و پسر از سراسر استان برگزار شد.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان گفت: در مراسم اهداء جوائز سردار فرجی مشاور فرمانده سپاه استان، حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان،  دوست‌پرست رئیس بنیاد سردار همدانی، سرهنگ جعفری جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان، مسئولین دو و میدانی استان، بسیج ورزشکاران و جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان و خانواده‌های ورزشکاران حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد:همچنین با اهداء تندیس ویژه مسابقات از حمایت‌های سردار فرجی از برنامه‌های فرهنگی واستعدادیابی هیئت دو ومیدانی و هیئت‌های فعال شهرستان‌های نهاوند، کبودراهنگ، ملایر، تویسرکان، فامنین و قهاوند تقدیر به عمل آمد.

ذوقی احسن گفت: از نکات برجسته این مراسم باشکوه حضور ۱۳۰ مهمان و دوندگان مستعد و برتر از شهرهای مختلف استان و روستاهای دوردست بود که دوندگانی از شهرهای همدان، ملایر، نهاوند، کبودراهنگ، تویسرکان، سرکان، قهاوند، بهار، جورقان و بخش مرکزی همدان و گل تپه حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار