شهرستان ری آرایش انتخاباتی به خود گرفت؛

برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به روش الکترونیکی؛ در ۳۱۸ شعبه اخذ رأی شهرستان ری

معاون استاندار تهران، از آمادگی شهرستان ری برای برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به روش الکترونیکی در ۳۱۸ شعبه اخذ رأی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۷۹۱۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴

   مهدی باب‌الحوائجی در جمع اصحاب رسانه شهرستان ری ، با تشریح اقدامات فرمانداری برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات گفت:  مرحله اول دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، به صورت عادی برگزار شد، اما در این دوره رأی‌گیری به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و ۳۲ کاندیدا برای   ۱۶ کرسی مجلس در حوزه ری،  تهران، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر    رقابت می کنند.

باب‌الحوائجی با اشاره به اینکه رأی‌گیری از ساعت ۸ صبح، آغاز می شود و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت، از مردم عزیز خواست به نیت شادی شهدا و قربه الی الله، در اولین ساعات رای گیری رای خود را با انتخاب افراد اصلح در صندوق الکترونیکی ثبت کنند.

وی اظهار داشت:  در این مرحله   ۳۱۸ شعبه اخذ رأی شامل ۲۹۳ شعبه ثابت و ۲۵ صندوق سیار  از طریق1058   صندوق الکترونیکی  در سطح شهرستان آراء مردم را اخذ می کنند.  

 

وی افزود: انتخابات  در شهرستان ری با حضور ۷ هزار نفر عوامل اجرایی شامل اعضای هیأت‌های نظارت و اجرایی، بازرسان و نیروهای انتظامی برگزار می شود. همچنین  ۱۹۲ شعبه اخذ رأی ثابت و ۸ شعبه سیار در بخش مرکزی، ۴۶ شعبه ثابت و ۸ شعبه سیار در بخش کهریزک، ۱۶ شعبه ثابت و ۵ شعبه سیار در حسن‌آباد فشافویه، ۲۴ شعبه ثابت و ۲ شعبه سیار در بخش خاوران و ۱۵ شعبه ثابت و ۲ شعبه سیار در بخش قلعه‌نو آراء مردم را اخذ می کنند. همچنین فرایند رأی‌ گیری برای هر فرد در زمان کوتاه انجام می شود که هرگونه   تصحیح و اصلاح پیش از ثبت نهایی امکان‌پذیر خواهد بود، فرماندار ری خاطرنشان کرد: اگر بنا به هر دلیلی خللی  مثل قطع برق یا هرگونه مشکل فنی، پیش بیاید، این آمادگی را داریم که   فرایند رأی‌گیری به صورت دستی برگزار  ‌شود.

 .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار