امام‌جمعه شهرستان سنندج:

۲۲ اردیبهشت‌ماه وحدت به معنای واقعی در کشور را به نمایش گذاشتند

امام‌جمعه شهرستان سنندج گفت: رهبر معظم انقلاب با سفر به استان کردستان، وحدت به معنای واقعی در کشور را به نمایش گذاشتند و به دشمنان این انقلاب آنان که وحدت این خطه از کشور را نشانه رفته بودند ثابت کردند که تفاوتی بین هیچ اقوام و مذاهب در جمهوری اسلامی وجود ندارند.
کد خبر: ۹۵۹۸۱۹۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

ماموستا فایق رستمی امام‌جمعه شهرستان سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، با اشاره به سفر تاریخی پرخیروبرکت رهبر معظم انقلاب در ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۸۸ به استان کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب با سفر به استان کردستان، وحدت به معنای واقعی در کشور را به نمایش گذاشتند و به دشمنان این انقلاب آنان که وحدت این خطه از کشور را نشانه رفته بودند ثابت کردند که تفاوتی بین هیچ اقوام و مذاهب در جمهوری اسلامی وجود ندارند.

وی افزود: سفر پرخیروبرکت رهبر معظم انقلاب به استان کردستان برکات زیادی برای این استان در برداشت چرا که با سفرایشان به کردستان بسیاری از نگاه‌ها به این استان تغییر پیدا کرد تا جای که امروز شاهد پیشرفت و آبادانی این استان نسبت به بسیاری دیگر از استان‌ها هستیم.

ماموستا رستمی با اشاره به امنیتی که امروز در سراسر استان حاکم است بیان داشت: ارزشمندترین دستاورد سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان جدا از اینکه ایشان از این استان به‌عنوان مهد فرهنگ و هنر یادکرد امنیت آن است که شاهد بر این امر در استان هستیم.

وی گفت: یکی از دستاورد‌هایی که بعد از سفر مقام معظم رهبری شامل حال این استان و مردمان آن شد نگاه و جذب سرمایه‌گذاری بود که پیشرفت این استان را رقم زد

امام‌جمعه شهرستان سنندج در ادامه خاطرنشان کرد: مردم کردستان در ۲۲ گولان (اردیبهشت) معطر سال ۸۸، پیوند ناگسستنی با رهبری را به نمایش گذاشتند و به یاوه‌گویی‌های دشمنان مبنی بر انزوای مردم استان و فاصله آنان با نظام و رهبری پایان دادند.

وی در ادامه افزود: رهبر فرزانه انقلاب در مدت اقامت در استان کردستان با درایت و آینده‌نگری خود این پیام را به جهانیان اعلام کردند که مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه با هم و در اوج همدلی و برادری به‌ویژه برادران اهل‌تشیع و تسنن زندگی می‌کنند و هیچ تفاوتی در میان آن‌ها نیست و بدخواهان نظام مقدس اسلامی نمی‌توانند کوچک‌ترین آسیب به وحدت و همدلی مردم استان کردستان وارد سازند.

ماموستا رستمی در پایان تصریح کرد: قطعاً ۲۲ اردیبهشت و حضور رهبر معظم انقلاب در این استان هرگز از یاد و خاطره کردستانی‌ها پاک نخواهد شد؛ بلکه خاطرات این سفر پرخیروبرکت برای همیشه در ذهن آنان ماندگار خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار