مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبرداد:

۲۸۰۰ فقره سهمیه شهرستان طارم از تسهیلات مسکن روستایی

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: سهمیه شهرستان طارم در زمینه تسهیلات مسکن روستایی در سال جاری 2800 فقره می باشد که تاکنون 2566 فقره به بانک معرفی شده اند و 514 فقره نیز انعقاد قرارداد صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۵۹۸۳۱۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹

۲۸۰۰ فقره سهمیه شهرستان طارم  از تسهیلات مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در سال جاری آسفالت ریزی به ۲۰ روستای شهرستان طارم به مساحت ۶۰ هزار متر مربع به همت بنیاد مسکن و مشارکت دهیاری انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: در سال گذشته معابر ۱۱ روستای طارم به مساحت ۲۷ هزار مترمربع آسفالت ریزی شد که این میزان در سال جاری به دو برابر افزایش یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در ادامه به سهمیه شهرستان طارم در زمینه تسهیلات مسکن روستایی برای مقاوم سازی واحد‌های مسکونی اشاره کرد و گفت: در سال جاری سهمیه شهرستان در زمینه تسهیلات مسکن روستایی ۲۸۷۱ فقره می‌باشد که خوشبختانه تاکنون ۲۵۶۶ فقره به بانک معرفی شده اند و ۵۱۴ فقره نیز انعقاد قرارداد صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن در این شهرستان می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن طارم نسبت به تکمیل پرونده‌های خود جهت دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

خواجه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود، به پروژه ۲۰۰ واحدی نهضت ملی آببر نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه در ۲۵ بلوک و ۴ طبقه و در مساحتی بالغ بر ۲۲۵۹۹ متر مربع در حال اجرا بوده و حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی به لزوم مشارکت بیشتر متقاضیان پروژه ۲۰۰ واحدی آببر در پرداخت به موقع واریزی‌ها تاکید کرد و گفت: با مشارکت بانک‌ها و واریزی به موقع متقاضیان می‌توانیم واحد‌ها را تکمیل و به موقع تحویل متقاضیان نماییم، در غیر این صورت روز به روز با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم بود.


فاطمه عسگری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار