مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی خبر داد؛

تجهیز قرارگاه‌های عملیاتی بسیج سازندگی خراسان جنوبی

هنری گفت: با کمک سازمان بسیج و بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی ۲۶۰ قلم از تجهیزات در حوزه زیرساختی، عمران و رسانه در اختیار قرارگاه‌های جهادی شهرستانها با هدف پوشش گروه‌های جهادی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۵۹۸۴۰۰
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران از تجهیز قرارگاه‌های عملیاتی استان خبر داد. 

 

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی گروه‌های جهادی که در قالب قرارگاه‌های عملیاتی فعالیت می‌کنند، تجهیز قرارگاه‌های عملیاتی برای استفاده بهینه از گروه‌های جهادی در ماموریت‌ها و مواقع بحران است. 

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: بر این اساس اولین اقدام برای قرارگاه‌های جهادی در سال جاری تجهیز قرارگاه‌ها می‌باشد. 

هنری عنوان کرد: با کمک سازمان بسیج و بسیج سازندگی خراسان جنوبی ۲۶۰ قلم از تجهیزات در حوزه زیرساختی، عمران و رسانه در اختیار قرارگاه‌های جهادی شهرستانها با هدف پوشش گروه‌های جهادی قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: ارزش ریالی این تجهیزات بیش از ۴۰ میلیارد ریال می‌باشد. 

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با استانداری خراسان‌جنوبی مقرر شد ظرفیت‌های استان در بحث تجهیز در برنامه‌ها باشد و بتوانیم در سال ۱۴۰۳ با اولویت قرارگاه‌ها تجهیز قرارگاه‌هایی که سابقه بیشتری دارند و مجهز به مکان مشخص هستند اقدام شود. 

هنری ادامه داد: ان‌شاءالله تا پایان سال بتوانیم تجهیزات گسترده‌تری در اختیارجهادگران قرار دهیم تا بتوانند به کارهای بزرگتری با حجم گسترده‌تری ورود داشته باشند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار