خبرهای داغ:
ربانی تأکید کرد

لزوم استفاده از جوانان توانمند برای مقابله با جنگ نرم دشمن

همدان-فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: فضای حاکم کنونی که دشمن به شدت روی آن تاکید دارد و کار می‌کند فضا مجازی است و ما باید از جوانان توانمند در خبرنگاری و روابط عمومی برای مقابله با جنگ نرم دشمن استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۵۹۸۶۰۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان سرهنگ ربانی در مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی در جمع خبرنگاران، کارکنان روابط عمومی و خبرنگاران افتخاری سپاه ناحیه فامنین که با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و معاون سیاسی امنیتی فرمانداری فامنین برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها و خبرنگاران مسئول انتشار به موقع اخبار و اطلاع‌رسانی آن در بین عموم مردم هستند.

وی گفت: خبرنگاران و روابط عمومی ادارات می‌توانند با انتشار به موقع اخبار خود مردم را امیدوار و سر زنده‌تر در مسائل آگاه کنند.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین افزود: انسان با خبر زنده است و ما باید کسانی را که در حوزه خبرنگاری و روابط عمومی و همچنین مهم‌تر از آن آگاه سازندگان مردم جامعه فعال هستند در همه جوانب حمایت کنیم.

وی ادامه داد: در فضای جامعه مردم سواد رسانه‌ای کمتری دارند که باید با حضور به موقع و بهنگام این عزیزان فضای حاکم را به نفع کشور و همچنین آگاه‌سازی مردم تغییر دهند.

ربانی در ادامه با اشاره به سخن سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران اسلامی گفت: جنگ کنونی نه جنگ نظامی و‌ نه‌چیز دیگری است، در فضای حاکم کنونی که دشمن به شدت روی آن تاکید دارد و کار می‌کند فضا مجازی است، بنابراین ما باید از جوانان مستعد و توانمند در بحث خبرنگاری و روابط عمومی برای مقابله با جنگ نرم دشمن استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار