خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

وظیفه بسیج کمک به برگزاری انتخاباتی سالم و ترغیب جامعه به مشارکت حداکثری است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: وظیفه بسیج کمک به برگزاری انتخاباتی سالم و ترغیب و تشویق آحاد جامعه به مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات است.
کد خبر: ۹۶۰۵۸۲۵
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴

وظیفه بسیج کمک به برگزاری انتخاباتی صالح و ترغیب جامعه به مشارکت حداکثری است

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در جلسه توجیهی برنامه‌های ابلاغی و کارگاه آموزشی ادمین‌های خبرگزاری بسیج استان همدان اظهار کرد: ماه ذی الحجه، ماه پر برکتی است، هرچند با توجه به روایات پر فضیلت‌ترین ماه، رمضان است، ماه ذی الحجه نیز پر فضیلت‌ترین ماه به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه باید فضیلت ایام را بشناسیم، گفت: فرصت‌های خوبی پیش رو است از جمله دهه امامت و ولایت و نباید از ایام غدیر بی‌تفاوت بگذریم بلکه باید نهایت استفاده را از این ایام داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ضمن تقدیر از زحمات ادمین‌های کانال‌های خبرگزاری بسیج استان همدان افزود: باید درج اخبار با نگاه دینی باشد و فرد نسبت به تایپ و انتخاب واژگان در اخبار و میزان تاثیر آن در جامعه توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید نگاه همه جانبه به خبر داشت و نسبت به تک تک واژگانی که نگارش می‌شود پاسخ داشت، ادامه داد: در آخرت زبان، دست، گوش و پاها نسبت به آنچه که انجام می‌دهیم شهادت می‌دهند و نمی‌توان هر کار نادرستی را درست جلوه داد و باید برای هر چینش واژه پاسخگو باشیم.

نجاری اظهار کرد: کار رسانه‌ای، جهاد است چراکه در حیات و استمرار دین، مجاهد نقش ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری بسیج باید خبرگزاری مرجع استان همدان باشد، گفت: با توجه به وجود بیش از ۳۸ هزار عضو در کانال‌های خبرگزاری‌های بسيج استان همدان که نتیجه اثربخشی ادمین‌ها است؛ این تلاش‌ها ذخیره و سرمایه ارزشمندی است و نباید از کنار آن به راحتی گذر کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به نگاه امامین انقلاب اسلامی بر رسانه پرداخت و با تأکید بر استفاده از منظومه فکری امامین انقلاب خاطرنشان کرد: نگاه امام (ره) به رسانه دانشگاه عمومی و دستگاه آموزشی و تربیتی است و در این راستا ادمین‌ها به عنوان مربی در خبرگزاری بسيج ایفای نقش می‌کنند و بر مخاطبین خود آموزش اخلاقی دینی می‌دهند.

وی افزود: کانال‌های خبرگزاری بسیج باید حول دیدگاه امام خمینی (ره) که می‌فرمایند «رسانه باید دارای شاخصه‌های مستقل، متفکر و آزادمنش باشد»، حرکت کنند و ادمینها باید به منظومه فکری امام (ره) توجه داشته باشند.

نجاری بیان کرد: مدیریت افکار اعضای کانال بسیار کار سختی است و رسانه باید مردم را از غرب‌زدگی خارج و به استقلال برساند و اگر رسانه به دست انسان‌های صالح باشد، مفید خواهد بود بنابراین جایگاه ادمین‌ها در رسانه بسیار مهم است.

وی با اشاره باید و نبایدهای انتخاباتی گفت: وظیفه بسیج کمک به برگزاری انتخاباتی سالم و ترغیب و تشویق آحاد جامعه به مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار