خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری تأکید کرد

ضرورت تبیین اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات توسط هادیان سیاسی

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان باتأکید بر تبیین اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات توسط هادیان سیاسی گفت: اولویت اول، حضور حداکثری است که در صورت تحقق یک پیروزی بزرگ محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۶۰۰۶
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جمع مسئولین سیاسی سپاه نواحی استان همدان ضمن اشاره به توصیه‌های عارف وارسته «میرزا جواد آقای ملکی تبریزی» در خصوص ماه ذی‌الحجه اظهار کرد: فضیلت برخی از روزهای این ماه همچون عید غدیر از روزهای ماه رمضان هم بیشتر است که اذکار مختلفی در آن توصیه شده است.

 وی با تأکید بر بایدها و نبایدهای انتخاباتی گفت: اعتبار سپاه و بسیج نباید هزینه یک نامزد یا گروه خاص در ایام انتخابات شود و پاسداران و بسیجیان دارای مسئولیت و حکم بگیر نمی‌توانند له یا علیه نامزدی خاص موضع‌گیری کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه را مهم‌ترین مسئله کشور دانست و خاطرنشان کرد: دشمن با برنامه‌ریزی‌های دقیق سعی دارد اولویت‌های کشور را جابجا کند و مردم را به مسائل فرعی مشغول کند که این مورد باید توسط هادیان سیاسی برای مخاطبین تبیین شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب (مد‌ّظلّه‌العالی) در خصوص تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: اولویت اول، حضور حداکثری است که در صورت تحقق یک پیروزی بزرگ محسوب می‌شود و بعد انتخاب اصلح؛ انتخاب اصلح نیز با بصیرت‌افزایی شما مسئولین و هادیان سیاسی محقق خواهد شد.

نجاری عنوان کرد: افرادی که توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شده‌اند شرایط حداقلی و لازم را دارند ولی مردم باید با بصیرت و آگاهی به فردی که شرایط حداکثری و کافی را دارد رأی دهند.

وی با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه شهید آیت الله رئیسی گفت: شهید رئیسی سعی در اصلاح ریل‌گذاری‌های غلط سال‌های گذشته کشور داشت که متأسفانه در انعکاس این خدمات کوتاهی شد و مردم از آن مطلع نیستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین شاخصه‌های انتخاب اصلح، عدم اجتهاد و موضع‌گیری در مقابل فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، همچنین باید سابقه و عملکرد افراد مورد توجه قرار گیرد و صرفاً به شعارهای او توجه نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار