حجت‌الاسلام حسنی:

حضور در انتخابات عالی‌ترین شکل همکاری ملی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه سفارش دین همکاری در کار نیک و تقوا است؛ گفت: حضور در انتخابات عالی‌ترین جلوه تعاون و همکاری ملی است و با آن می‌توان موانع را از سر راه برداشت.
کد خبر: ۹۶۰۷۰۰۵
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
حضور در انتخابات عالی‌ترین شکل همکاری ملی است

به گزارش خبرگزاری بسسیج از همدان، حجت‌الاسلام علی حسنی در جلسه تعاملی پیشکسوتان با نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان اظهار کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما ممنون بزرگی ایشان در تمام صحنه‌های مورد انتظار انقلاب و نظام هستیم.

وی با اشاره به اینکه نقش بازنشستگان و احساس مسئولیت ایشان در قبال مسائل انقلاب و جمهوری اسلامی قابل تحسین است، گفت: شما امروز افتخار این را دارید که به عنوان سرباز ولایت ماموریت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده‌اید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به موضوع اهمیت حضور در انتخابات چهار دلیل قرآنی برای حضور در انتخابات مطرح کرد و افزود: اولین دلیل آیه ۶۲ سوره نور است؛ انتخابات مصداق امر جامع است و مفسران هر کار مهمی را که به سرنوشت عموم مردم گره خورده و حضور همگانی را می‌طلبد مصداق امر جامع می‌دانند و امروز مسئله مهم انتخابات مصداق بارز امر جامعه است.

وی ادامه داد: دومین دلیل آیه ۱۲۰ سوره نور است؛ انتخابات بارزترین مصداق عمل صالح است، مسلمانان به هر جبهه‌ای که خشم دشمنان خدا را برانگیزد قدم بگذارند برایشان عمل صالح ثبت می‌شود و طبق این آیه کار خیر فقط نماز و روزه نیست هر حرکت همگانی که باعث شود خشم دشمن به جوش آید مصداق کار خیر است؛ آیا امروز عملی را سراغ دارید که بیشتر از حضور شکوهمند مردم در پای صندوق‌های رأی آتش خشم دشمنان را شعله‌ور کند؟

حسنی تصریح کرد: سوم اینکه انتخابات عرصه تعاون و همکاری است؛ آیه ۲ سوره مائده سفارش دین همکاری در کار نیک و تقوا است و حضور در انتخابات عالی‌ترین جلوه تعاون و همکاری ملی است و با آن می‌توان موانع را از سر راه برداشت.

وی خاطرنشان کرد: چهارم اینکه انتخاب فرصتی برای ارجاع به اهلش است؛ در آیه ۵۸ سوره نساء دستور خداوند این است که امانت‌ها را به اهلش باز گردانیم؛ بی‌تردید حکومت اسلامی مهمترین امانت الهی است و جز، افراد صالح شایسته نمی‌توانند در مصدر امور بنشیند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار