شالبافیان:

وظیفه خادمان مردم الگوگیری از شهدای خدمت است

همدان-معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بهار گفت: وظیفه خادمان مردم الگوگیری از شهدای خدمت و ادامه راه آنها است.
کد خبر: ۹۶۰۷۰۴۴
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
وظیفه خادمان مردم الگوگیری از شهدای خدمت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا شالبافیان در دومین جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شهرستان بهار ضمن تبریک عید قربان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: شهدای خدمت در عمل با خدمات بی‌ریای خود به عنوان الگوی خدمت جاودانه شدند و وظیفه خادمان مردم الگوگیری از شهدای خدمت و ادامه راه آنها است.

وی با اشاره به اهمیت چهار مؤلفه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات، گفت: برگزاری سالم و امن انتخابات وظیفه عوامل انتخابات است و همه موظف هستیم به تکالیف خود برابر قانون عمل کنیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بهار افزود: با برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی‌ها و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و امن فراهم شده و آمادگی کامل در این خصوص وجود دارد.

وی نقش ستادهای انتخاباتی نامزدها در ارتقاء مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات را نقش موثری دانست و گفت: مسئولین ستادهای انتخاباتی نامزدها وظیفه سنگینی و بسیار مهم را در جلب مشارکت‌های مردمی دارند و باید با رعایت دستورالعمل‌های تبلیغاتی و پرهیز از تخریب رقبا؛ رقابت سالمی را داشته باشند.

شالبافیان از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست ضمن جهاد تبیین و رعایت  بی طرفی و پرهیز از اقدامات شائبه انگیز؛ با تلاش و اقدامات جهادی خود با رفع مشکلات و مطالبات مردم، زمینه جلب رضایت عمومی و مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار