حجت‌الاسلام نجاری:

برخلاف نظر غرب، دین توان مدیریت جامعه را دارد/فلسفه عید غدیر حاکمیت دین الله است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالحسین(ع) بزرگ‌ترین وجه افتراق ما باکشورهای غربی را کارکرد دین عنوان کرد وگفت: براساس غدیر، ما معتقدیم دین می‌تواند جامعه را مدیریت کند اما غربی‌ها چنین اعتقادی ندارند.
کد خبر: ۹۶۰۶۹۹۸
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جلسه هم‌اندیشی اعضای ستاد برگزاری برنامه های عید غدیر اظهار کرد: همه اعضا باید حداکثر تلاش خود را در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن‌های دهه امامت و ولایت به کار بندند.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در عظمت عید غدیر گفت: آن حضرت می‌فرمایند «با فضیلت‌ترین اعیاد امت من، عید غدیر است» که نشان دهنده عظمت و بزرگی این عید است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان ضمن تاکید بر بزرگداشت این روز مبارک گفت: فلسفه عید غدیر حاکمیت دین الله است.

وی بزرگ‌ترین وجه افتراق ما با کشورهای غربی را کارکرد دین عنوان کرد و افزود: بر اساس غدیر، ما معتقدیم دین می‌تواند جامعه را مدیریت کند اما غربی‌ها چنین اعتقادی ندارند.

نجاری در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) اشاره و خاطرنشان کرد: در روز غدیر تکلیف حکومت مشخص شد و پاک‌ترین افراد که همان انسان کامل است، حکومت را بر عهده گرفت.

وی در پایان تبیین اهداف ذکر شده را از مهمترین وظایف عنوان کرد و افزود: برگزاری مراسم تکریم سادات پاسدار و وظیفه از جمله مهمترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه امامت و ولایت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار