خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

خدمات سپاه از بلندگوی روابط عمومی قوی شنیده می‌شود

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: برای اینکه بتوانیم عملکرد سپاه را به نمایش بگذاریم باید تلاش کنیم که یک روابط عمومی قوی در سازمان داشته باشیم.
کد خبر: ۹۵۹۸۷۳۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹

خدمات سپاه از بلندگوی روابط عمومی قوی شنیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی‌ ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا صبح امروز در آئین گرامیداشت روز روابط‌عمومی‌ها در سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: در سفرهای مقامات سپاه به استان موضوع مرکز آفرینش‌ها مورد تاکید قرار گرفت تلاش کردیم این مرکز ساماندهی شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: برای اینکه بتوانیم عملکرد سپاه را به نمایش بگذاریم باید تلاش کنیم که یک روابط عمومی قوی در سازمان داشته باشیم.

ملک‌شاهکوهی بیان کرد: ما باید در بسیج سازندگی یک روابط عمومی مستقل داشته باشیم و نقش بنیاد تعاون بسیج و اقداماتی که در اشتغالزایی، عفاف و حجاب و هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری دارد از نکات دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نقش بنیاد تعاون سپاه در گلستان در توسعه استان باید تبیین شود و قرارگاه خاتم یکی دیگر از موضوعات که باید خدمات آن را به جامعه اطلاع‌رسانی کنیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: توجه به برنامه‌های پایگاه‌های بسیج از دیگر نکاتی است که باید به آن اهتمام شود، خوراک و اطلاعات روابط عمومی برنامه‌هایی است که در سپاه نینوا انجام می‌شود و این خدمات جای قدردانی دارد.

ملک‌شاهکوهی افزود: ۴۳ هزار و ۷۸۹ پروژه عمرانی و غیرعمرانی توسط بسیج سازندگی در گلستان اجرا شده است، بهسازی و مرمت و بازسازی مسکن محرومان ایجاد کتابخانه، کانال آبرسان، مرمت پل روستایی، محوطه‌سازی و بهسازی معابر، برق‌رسانی و زیرساخت‌ها، ایجاد اشتغال و تسهیلات اشتعالزایی، مجموعه کارآفرینی، کارگاه پرورش قارچ، گلخانه و غیره این پروژه‌ها اجرا شده است.

وی ابراز کرد: در عرصه تعلیم و تربیت، توجه به محرومیت‌زدایی، توجه به سبد لوازم التحریر دانش‌آموزان، در بخش امنیت غذایی با احداث منابع آبی، سیل‌بند و غیره، لایروبی کانال‌های کشاورزی و انتقال آب و مرمت و احداث قنات و چاه و سیستم‌های آبیاری از دیگر موضوعاتی است که در بسیج سازندگی شاهد آن هستیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: ۷۰۷ پروژه عمرانی در عرصه فرهنگی مثل بازسازی و مرمت مساجد، دارالقرآن، اماکن بقاع متبرکه، پایگاه بسیج و غیره را توسط بسیج سازندگی سپاه شاهد بودیم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار