در همایش مدار امید:

بسیج، رسانه برتر در حوزه اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان معرفی شد

همزمان با هفته روابط عمومی و اطلاع رسانی، خبرگزاری بسیج به عنوان رسانه برتر در حوزه اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان معرفی و از خبرنگاران افتخاری تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۸۷۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، همایش مدار امید، امروز با هدف گرامیداشت هفته روابط عمومی با همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و با حضور رسانه های مختلف، اصحاب فرهنگ و هنر و روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی این استان برگزار شد، که در این همایش خبرگزاری بسیج این استان به عنوان رسانه برتر در حوزه اطلاع رسانی معرفی، و به پاس زحمات شبانه روزی سه خبرنگار افتخاری بسیج( خواهران بسیجی نازنین زهرا میر و مریم کیخائی و برادر بسیجی حسینعلی درویش زاده) تجلل و قدردانی شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه همایش مدار امید با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین، گفت: بار اصلی این موضوع بر دوش روابط عمومی‌های سازمان‌ها و نهادهاست.

سردار عوضعلی فقیری با اشاره به جایگاه روابط‌عمومی و رسانه در موفقیت سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، گفت: بی‌شک در موفقیت هر سازمان، نیروهای روابط‌عمومی بسیار اثرگذار هستند و نقش فعالان این عرصه در انعکاس عملکردهای هر سازمان بی‌بدیل است.

وی با یادآوری فضاسازی رسانه‌ای جبهه‌ استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران به نقش برجسته‌ روابط‌عمومی در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمن در جنگ نرم اشاره کرد و گفت: برای انعکاس واقعیت‌ها و عملکردهای دستگاه‌های اجرایی که از مصادیق جهاد تبیین است، روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب قلم و رسانه رسالت خطیری برعهده دارند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: اطلاع رسانی درست و به موقع باید از مهمترین اهداف رسانه ها و روابط عمومی ها باشد تا بتوانند در مسیر دقیق اهداف خود گام بردارند.

وی با قدردانی از تلاش و اهتمام جدی اصحاب‌رسانه‌ و صاحبان قلم برای پیشبرد برنامه‌های حوزه‌ی اطلاع‌رسانی استان، روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی را حلقه ارتباطی بین حاکمیت و مردم، گوش شنوا و چشم بینای حاکمیت و زبان مطالبه‌گری مردم عنوان کرد و افزود: در موفقیت هر سازمان نقش روابط‌عمومی‌ها بی‌بدیل است.

سردار فقیری بر حمایت از جامعه رسانه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان نیز در گفتگو با خبرنگار ما، رسانه را پیشران مهم دشمن برای ضربه به کشورمان دانست و افزود: رسانه ها باید همواره روایت اول را از وقایع داشته باشند تا دشمن طبق خواسته خود، اقدام به سیاه نمایی و روایت نادرست از حوادث نکند.

علیرضا کیخا افزود: دشمن همیشه سعی داشته اقدامات نظام را کشور بویژه سیستان و بلوچستان مخدوش جلوه دهد یا اعلام کند که هیچ اقدامی توسط نظام انجام نشده بنابراین رسانه ها نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار