تلاش همکاران در روابط عمومی سپاه سلمان، کسب رضایتمندی مردم است

خانی گفت: برقراری ارتباط و هم افزایی با سایرنهادها و روابط عمومی ها و سایر دستگاه‌های دیگر ارتباطی، خصوصا نیروهای مسلح از دیگر برنامه های پیش بینی شده در روابط عمومی سپاه سلمان است .
کد خبر: ۹۵۹۸۹۲۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹

تلاش همکاران در روابط عمومی سپاه سلمان، کسب رضایتمندی مردم است

سرهنگ پاسدار حسین خانی، مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن اشاره به اهداف اجرایی همایش مدار امید که در زاهدان برگزار شد،گفت: اولین هدف از همایش "مدار امید "همایش روابط عمومی، است را گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه سالروز روابط عمومی، به نمایش گذاشتن گوشه ای از فعالیت روابط عمومی و رسانه ها است.


وی در ادامه افزود: هدف اصلی و نهایی برگزاری همایش در جهت کار روابط عمومی و برنامه هایی است که روابط عمومی سپاه سلمان برنامه ریزی کرده می باشد.

به تصویر کشیدن، ارتقاء سطح منزلت اجتماعی فعالیت‌های روابط عمومی در سطح جامعه ،هدف دیگری بود که مسئول روابط عمومی سپاه سلمان به آن اشاره و تاکید کرد: برقراری ارتباط و هم افزایی با سایرنهادها و روابط عمومی ها و سایر دستگاه‌های دیگر ارتباطی خصوصا نیروهای مسلح از دیگر برنامه های پیش بینی شده است .

سرهنگ پاسدار خانی در بخش دیگری از سخنان خود به وجود هزار نفرخبرنگار افتخاری در سطح استان اشاره کرد و اذعان داشت: آنچه که در روابط عمومی سپاه سلمان در حال پی گیری است جذب و شناسایی خبرنگار است .

وی تصریح کرد: سعی ما برآن است که در طول سال آموزشهای مقدماتی خبرنگاری، خبرنویسی و عکاسی برای این تعداد خبرنگار افتخاری ارائه شود.

مسئول روابط عمومی سپاه سلمان استان یاد آورشد: از دیگر برنامه های روابط عمومی فعالیت در زمینه، تولیدات تلویزیونی است.

وی با بیان اینکه تلاش همکاران ما در روابط عمومی، در جهت کسب رضایتمندی مردم است ادامه داد: برنامه هایی که در سطح سپاه داریم هم در بحث خبر هم در بحث تصویری در قالب کلیپ‌ تیزر، میان برنامه هاو برنامه های مستند و برنامه های روتین در طول سال به نمایش گذاشته می شود و این تنها گوشه ای از فعالیت و زحمات همکاران ما در روابط عمومی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار