دبیر قرارگاه جهادی گام دوم در انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان:

ارتباطات و روابط‌عمومی در دستگاه‌های که متولی امر حاکمیت اند بسیار مهم است

حیدرنیا گفت: زمانی که روایت اول را نداشتیم از بسیاری رسانه‌های بیگانه عقب ماندیم؛ چون روایت اول را دشمن داشت این قدرت رسانه است که روایت اول را در دست داشته باشد.
کد خبر: ۹۵۹۸۹۱۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، علی حیدرنیا در مراسم گرامیداشت روز روابط‌عمومی که با عنوان همایش مدار امید در کانون شهید عالی زاهدان با حضور اصحاب رسانه، روابط عمومی های ادارات استان برگزار شد، بیان کرد: بحث ارتباطات و روابط‌عمومی بسیار مهم است خصوصاً در دستگاه‌هایی که متولی امر حاکمیت اندو جایگاه ویژه‌ای دارند، در بیانیه گام دوم بحث امید آفرینی بهترین کلمه در این بیانیه‌ است جهاد تبیین ارتباط صحیح دولتی با مردم و شفاف‌سازی بسیار توصیه شده است.

وی ادامه داد: هر مدیری که جایگاه روابط‌عمومی را بداند موفق‌تر است در کشور حوزه روایت اول مغفول مانده است روایت اول یعنی از ابتدای کارباید و منتشر شود در نهایت به دست مردم برسد.

دبیر قرارگاه جهادی گام دوم در انقلاب اسلامی در تصریح کرد: در بحث شهادت شهید فخری‌زاده چون روایت اول را نداشتیم از بسیاری رسانه‌های بیگانه عقب ماندیم؛ چون و روایت اول را دشمن داشت این قدرت رسانه است که هر مسئولی روایت اول را در دست داشته باشد.

وی افزود: اگر همه دستگاه‌ها این روایت را داشته باشند حتی در نوع روابط‌عمومی بسیار مهم است کارهایی که در حال انجام است و در راستای اهداف بلند نظام است قدم بر دارد.

حیدری نیا تشریح کرد: دشمن، دشمن است و چیزی جز دشمنی انتظار نمی‌رود اینکه افکار عمومی را وارونه نشان می‌دهد و تمام فضای مجازی کار در خدمت سپاه هستیم تا راستی‌آزمایی کنیم و همه ما برای مردم کار کنید باعث هم‌افزایی می‌شود و در راستای تحقق معنویات رهبر انقلاب است.

وی ادامه داد: اینکه اخبار را با صداقت پیش ببریم نمونه جهاد تبیین است در بحث اتلاف رسانه نگاه تعاملی داریم و مسئولان این استان پیشانی‌دار جهاد تبیین هستند و جهادی کار می‌کنند اگر مردم نمی‌داند ضعف ما است که یا نمی‌تواند ارتباط را با خوبی گیرد با روایت اول خوبی ندارد.

دبیر قرارگاه جهادی گام دوم در انقلاب اسلامی در استان اذعان کرد: سپاه امروز در تمام کشور در بدترین مکان‌ها بیمارستان صحرایی با بهترین امکانات ایجاد کرده است باید این اقدامات گفته شد مردم قدر مسئولانی که در راستای انقلاب کار می‌کنند را بدانند و مسئولان نیز قدر مردم را بدانند هر جایی که کم‌کاری شد حتماً باید برخورد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار