در گفتگو با خبرنگار افتخاری سپاه کوه چنار مطرح شد:

روایت صحیح فعالیت‌ها با رویکرد امید آفرینی نوعی جهاد در این عصر پیچیده ارتباطات است

پویش مدار امید با هدف تجلیل از فعالان حوزه روابط عمومی‌های برتر سپاه فجر استان فارس برگزار، و از روابط عمومی سپاه کوه چنار به عنوان یکی از روابط عمومی‌های برتر نواحی مقاومت استان فارس تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۵۹۸۹۵۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹

عقیل مهدی پور خبرنگار افتخاری بسیج در ناحیه کوه چنار است که در پویش مدار امید با هدف تجلیل از فعالان حوزه روابط عمومی‌های برتر سپاه فجر استان فارس، به عنوان یکی از روابط عمومی‌های برتر نواحی مقاومت استان فارس از وی تجلیل به عمل آمد.

مهدی پور در گفتگو با خبرگزاری بسیج در شیراز در خصوص فعالیت روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی به عنوان زبان گویای هر مجموعه ای است و نشر دهنده اقدامات آن مجموعه به حساب می آید و در واقع باید گفت کار اصلی را تمام بسیجیان، کارکنان و پایوران زحمت کش ناحیه کوه چنار انجام داده اند و ما تنها تلاش کرده ایم تا زحمات آنها را قدر بدانیمو به صورت هنرمندانه اقدامات مجموعه را به اطلاع عموم مردم برسانیم.

وی نتیجه موفقیت روابط عمومی سپاه کوه چنار را همبستگی و تلاش جهادی پرسنل ناحیه خواند و تصریح کرد: ما معتقدیم روایت هنرمندانه فعالیت ها در این عصر پیچیده ارتباطات نیز نوعی جهاد است چرا که جریان های رسانه ای مختلف که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند به دنبال وارونه جلوه دادن موفقیت های کشور و ناامید کردن ملت ایران هستند.

مهدی پور ادامه داد: لذا در این شرایط روابط عمومی های تمام ارگان ها، نهادها و سازمان ها وظایف و تکالیف سنگینی دارند و باید تلاش کنند که با نشر صحیح فعالیت ها باعث امیدآفرینی در جامعه شوند.

روایت صحیح فعالیت‌ها با رویکرد امید آفرینی نوعی جهاد در این عصر پیچیده ارتباطات است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار